Hi there,
Naar aanleiding van mijn topic hier:
http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,2617.0.htmlIs er nog iemand die met de auto van Nederland naar Schotland gaat dit jaar, en mijn
kat (en eventueel mij) een lift zou kunnen geven? Extra kosten worden uiteraard vergoed. Het gaat puur om de overtocht naar de UK (bijv. Amsterdam-Hull met DFDS) en eventueel van daaruit meerijden naar Schotland als dat zou mogen. Als voetpassagier kan ik namelijk geen huisdier meenemen op de ferry en ik heb zelf helaas geen auto.
Mijn kat is overigens een hele lieve, rustige reus en ik zou hem graag mee naar huis nemen nu dat mag

Als tegenprestatie zou ik ook nog een goedkoop vakantieadresje kunnen bieden voor een aantal dagen

Ik woon in een 2 kamer-appartment in Stevenston, een klein plaatstje aan de kust (Ayrshire). 1 van die kamers staat toch nog vrijwel leeg, dus daar passen makkelijk wat opblaasbare matrasjes in bijvoorbeeld. 5 minuten lopen van een rustig strand vanwaar je het eiland Arran kunt zien liggen! In Ardrossan (iets verderop) zou je de ferry naar Arran (ook wel miniature Scotland genoemd) kunnen nemen, het is daar prachtig.
Van 24 tot 30 september ben ik even in Nederland, wat de gelegenheid geeft om zoiets persoonlijk te bespreken!