Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 02:43

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met de eigen auto  |  Topic: Lift gevraagd voor kater (eventueel + eigenaresse)
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Lift gevraagd voor kater (eventueel + eigenaresse)  (gelezen 1413 keer)
Jazz
Schotland fan

« Gepost op: 05 Sep 2008, 10:32 »

Hi there,

Naar aanleiding van mijn topic hier:
http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,2617.0.html

Is er nog iemand die met de auto van Nederland naar Schotland gaat dit jaar, en mijn kat (en eventueel mij) een lift zou kunnen geven? Extra kosten worden uiteraard vergoed. Het gaat puur om de overtocht naar de UK (bijv. Amsterdam-Hull met DFDS) en eventueel van daaruit meerijden naar Schotland als dat zou mogen. Als voetpassagier kan ik namelijk geen huisdier meenemen op de ferry en ik heb zelf helaas geen auto.

Mijn kat is overigens een hele lieve, rustige reus en ik zou hem graag mee naar huis nemen nu dat mag Smiley

Als tegenprestatie zou ik ook nog een goedkoop vakantieadresje kunnen bieden voor een aantal dagen Smiley Ik woon in een 2 kamer-appartment in Stevenston, een klein plaatstje aan de kust (Ayrshire). 1 van die kamers staat toch nog vrijwel leeg, dus daar passen makkelijk wat opblaasbare matrasjes in bijvoorbeeld. 5 minuten lopen van een rustig strand vanwaar je het eiland Arran kunt zien liggen! In Ardrossan (iets verderop) zou je de ferry naar Arran (ook wel miniature Scotland genoemd) kunnen nemen, het is daar prachtig.

Van 24 tot 30 september ben ik even in Nederland, wat de gelegenheid geeft om zoiets persoonlijk te bespreken!

Life is a waste of time.. Time is a waste of life.. Get wasted all the time.. And you'll have the time of your life!
Joy
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 11 Sep 2008, 08:29 »

Hey Jazz,

Vrouwelijk of mannelijk?

Heb zelf twee katten dus ben ze wel gewend, van mij mag je meerijden, rij naar Kingussie, dus tot zover kan ik je brengen.

Maar misschien een stomme vraag, maar je moet je kat dan in de auto laten? Heb je een reismandje voor hem?

groetjes,

Joy
Jazz
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 11 Sep 2008, 13:24 »

Ik ben vrouwelijk, mijn kat is mannelijk  laughing7

Heb inmiddels een reactie geplaatst in het andere topic!  Cheesy

Life is a waste of time.. Time is a waste of life.. Get wasted all the time.. And you'll have the time of your life!
Jazz
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 15 Okt 2008, 09:08 »

De verhuizing is gedaan en alles ging goed  icon_thumleft

Bedankt Joy!!  wave

skye
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 15 Okt 2008, 09:36 »

Super dat de verhuizing goed is gegaan. Blij zeker dat je de kat nu weer bij je hebt. Kat ook blij???

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met de eigen auto  |  Topic: Lift gevraagd voor kater (eventueel + eigenaresse)
Ga naar: