Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 16:10

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Routes door Schotland, ook GPS-routes  |  Topic: De MacTour (motortour Westkusteilanden)
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: De MacTour (motortour Westkusteilanden)  (gelezen 2802 keer)
FJR Freak
Gast
« Gepost op: 25 Feb 2006, 12:44 »

In het motorblad "Motoren & Toerisme" staat in uitgave Nr.3 van maart 2006, een prachtig reisverslag van de MacTour "Westkusteilanden" met een complete route beschrijving, motorvriendelijke overnachtingsadressen en natuurlijk veel info over bezienswaardigheden langs deze route. De MacTour is ook als een tiendaagse groeps motorreis van 14 t/m 23 juli 2006 te boeken, voor meer info en reservatie van deze reis zie Aktief Online. Dit is een ideale reis om met je eigen motor, Schotland eens van dichtbij te leren kennen, maar pas op, Schotland zien, ruiken en proeven is zeer verslavend, grote kans dat na deze reis je niets anders meer wilt.......

stroompje
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 10 Mrt 2006, 20:21 »

Yeah....... ff niet hier geweest en daar is mijn oplossing: een mooie route aan de west kust tussen Glasgow en Skye!!!

Deze hoek staat nog op ons verlanglijstje en kan in combinatie met de route uit het Lake district naar Schotland of op de dag dat we naar Skye gaan of terugkomen.
Goede tip.... ik ga gelijk morgen ff kijken of het blad er nog is.. book1...
FJR Freak
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Mrt 2006, 08:32 »

Is het nog gelukt Heleen om dat nummer van Motoren & Toerisme te kopen, anders kan ik e.v.t. wel een scan maken van het artikel, en dit naar je toe e-mailen als je dit wilt.
stroompje
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 24 Mrt 2006, 22:37 »

Hi Frans,

bedankt voor je aanbod......maar na een vluchtige blik in het blad in de winkel....heb ik de route nu uitgezet met Google-Earth en kan hij m'n net aangeschafte? TT Rider in......
Alleen nog de kaart van GB erop zien te krijgen..... icon_scratch

FJR Freak
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 25 Mrt 2006, 08:20 »

Hi Frans,

bedankt voor je aanbod......maar na een vluchtige blik in het blad in de winkel....heb ik de route nu uitgezet met Google-Earth en kan hij m'n net aangeschafte  TT Rider in......
Alleen nog de kaart van GB erop zien te krijgen..... icon_scratch

Mooi zo Heleen, ga je ook nog gebruik maken van de overnachtingsadressen die in dat artikel stonden of bekijk je het ter plaatse waar je overnacht, ik ben namelijk best  wel benieuwd hoe goed of slecht deze adressen zijn, mede doordat ik het plan heb om deze toer volgend jaar ook te gaan doen.

Wat betreft die kaart van GB overzetten dat zal Teije wel weten die heeft een TomTom Go. Of kijk eens op Mijn TomTom Go hier vind je heel veel info zeker in hun forum, of op de site Jouw TomTom Rider
stroompje
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 25 Mrt 2006, 13:49 »

Hi Frans onze overnachtings adressen liggen al vast en het de zuid/west kant zal als dag-rijroutegereden worden.... dus ik kan geen bedden voor je testen..... icon_colors
en wat betreft mijn TTR zie hier........
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Routes door Schotland, ook GPS-routes  |  Topic: De MacTour (motortour Westkusteilanden)
Ga naar: