Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 15:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: aansluiting boot op trein Newcastle
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: aansluiting boot op trein Newcastle  (gelezen 2421 keer)
LiesbethBos
Gast
« Gepost op: 06 Jul 2008, 17:35 »

Ik wil graag van te voren treinkaartjes kopen voor de trein van Newcastle naar Edinburgh (zondag 10 augustus). Dat is namelijk goedkoper. Nu vraag ik me af hoe laat de shuttlebus van de haven aankomt op het station van Newcastle. Weet iemand dat?

Groet,
Liesbeth
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 06 Jul 2008, 18:00 »

Wij hebben hem 1 keer genomen, en toen bleef de shuttlebus erg lang staan bij de haven, terwijl de boot 15 minuten eerder al dan gepland aanmeerde. De treindienst die we van plan waren te nemen (rond 11 uur 's ochtends) hebben toen gemist..
Ik weet niet of de bus altijd zo lang blijft staan, misschien andere forummers met ervaring hiermee? Als dit geen uitzondering is: als je krap je treinkaartjes koopt, neem dan een taxi vanaf de haven of plan je treinreis veiliger rond een uurtje of 12 en ga lekker relaxed ergens zitten lunchen bij het station o.i.d. als je tijd over hebt.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: aansluiting boot op trein Newcastle
Ga naar: