Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 15:58

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: The West Highland Way
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: The West Highland Way  (gelezen 2849 keer)
djhofland
Gast
« Gepost op: 05 Jul 2008, 15:45 »

Hallo mensen!

Over 2 weken hoop ik samen met een vriend the west highland way te gaan lopen.  we beginnnen in milngavie en we eindigen in Fort william waar we ook de Ben Nevis hopen te beklimmen! Zijn er misschien mensen die ervaringen hebben met deze 152km lange tocht??
We hebben de hele route al uitgepland, en ivm met onze conditie en onze lange vakantie hebben we er 2 weken voor uitgetrokken en daarna nog de Ben Nevis.
Maar misschien zijn er mensen die leuke plekjes aanraden langs de route om te bekijken!??

kheb er gigantisch veel zin in Cheesy was het maar 17juli!!!!!!!

Ik hoor het nog!

DJ
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 06 Jul 2008, 10:13 »

Zelf geen ervaring met de WHW, maar als je tijd hebt om Ben Lomond te beklimmen tussendoor, zeker doen  icon_thumleft
Helen
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 06 Jul 2008, 11:23 »

Ik heb volgens mij vanuit de trein een aantal mensen deze route zien lopen: lijkt me echt een hele bijzondere ervaring om deze weg te lopen.
Alvast veel plezier en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
djhofland
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 06 Jul 2008, 14:10 »

Ik verwacht wel dat we de Ben Lomond gaan beklimmen (als tie maar niet zo hoog is als de Ben Nevis..) we hebben leesverslagen gelezen van mensen. Als ik terugkom zal ik zeker weten zeggen hoe het was!! ben 7aug weer terug..
DJ
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #4 Gepost op: 06 Jul 2008, 19:21 »

valt mee hoor, maar 974 meter. De route over het eenvoudige pad en terug is zo'n 12 kilometer. Wij zijn via het moeilijke pad terug gelopen, wat een stuk steiler is en veel smaller. Zie ook onze website.

Thom
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 08 Jul 2008, 09:32 »

Hallo DJ,
Zo'n anderhalf jaar geleden heb ik de WHW gelopen met een vriend. Uiteraard de bekende stromende en soms horizontale regen maar dat mocht de pret niet drukken. 2 weken moet genoeg zijn, behalve als je veel tijd besteed aan de ontelbare mooie plekjes onderweg laughing7. Het aangeven van deze mooie plekjes is moeilijk want het zijn er zo veel en op de meest onverwachte momenten. Mijn advies is dus: gewoon beginnen en dan alleen maar genieten. VEEL PLEZIER!!
Thom
Eagleheart
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 19 Jul 2008, 21:21 »

ik heb hem in 2006 gelopen.
Zonder training vond ik het vrij zwaar, Heb er totaal 9 dagen over gelopen met een 20 kg zware rugzak. Het was wel zeer de moeite waard en je komt genoeg mooie landschappen tegen. Onderweg kun je overnachten in bothies.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: The West Highland Way
Ga naar: