Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 15:46

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse festivals /events in Nederland, België en evenementen in Schotland  |  Topic: Scottish Weekend Alde Biezen, Belgie op 12-13-14 Sept.
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Scottish Weekend Alde Biezen, Belgie op 12-13-14 Sept.  (gelezen 3540 keer)
goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Gepost op: 12 Jun 2008, 10:19 »

Voor diegene die graag naar Schotse muziek luisteren is dit zeker de moeite waard.  Aye Aye Wij komen hier al jaren. Het is niet zo Gothic als Dordrecht, dus weinig stands op dat gebied en niet veel in het zwart gekleed publiek. Stands zijn meer gericht op allerlei zaken die met Schotland hebben te maken. Ook whisky, schotse lekkernijen, en verschillende Ferrie maatschappijen.
Maar de sfeer is altijd grandioos.  Fanatieke Schot Er kan gekampeerd worden in een echte boomgaard naast het competitie terrein. Wel even via e-mail aanmelden. Alle gegevens zijn te vinden op  http://www.scottish-weekend.be/
Alle Folk bands staan nu op de site. Alleen de deelnemende Doedelzakbands   bagpiper bagpiper  staan er nog niet op omdat de inschrijving nog loopt.
Er is een grote tent waar de Folkbands in optreden. Genoeg te eten en te drinken. Whisky Whisky
Margolia
eefkepeefke
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 06 Aug 2009, 07:04 »

Ik heb gisteren kaartjes besteld voor de versie van dit jaar van het schots weekend bij alden biesen. Gaan er nog meer mensen? Wie heeft ervaring met t kamperen daar? Groetjes eef
goud
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 06 Aug 2009, 20:15 »

Ik heb gisteren kaartjes besteld voor de versie van dit jaar van het schots weekend bij alden biesen. Gaan er nog meer mensen? Wie heeft ervaring met t kamperen daar? Groetjes eef

Kamperen gaat prima. Tenten staan in de boomgaard. Caravans op parkeerterrein van het voetbalveld. Wel even aanmelden via de website van het Schots weekend. Op zaterdag en zondag wordt een Engels ontbijt geserveerd in de kantine van de voetbalclub. Terplekke hiervoor aanmelden en betalen.

Groetjes vanuit Schotland, Margolia  Scotland face Whisky bagpiper sunny
Joke
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 07 Aug 2009, 08:44 »

Nee, dit jaar gaan we niet.

Zijn dan in SCHOTLAND !!! bagpiper Whisky    bagpiper 

Joke    wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
eefkepeefke
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 07 Aug 2009, 10:51 »

Wij gaan dit jaar niet naar Schotland (na 1,5 jaar dubbele hypo net ons oude huis verkocht, ff geen budget dus), dus nemen we genoegen met Alden Biesen. Dit wordt onze derde keer, maar onze eerste keer kamperen daar. Hoewel ik liever naar Schotland had gegaan, heb ik hier toch wel erg zin in  hello2

Groetjes,
Eef
danielGS
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 14 Sep 2009, 21:35 »

Wij zij er ook het ganse weekend geweest en we vonden het  icon_thumleft
 icon_thumleft

De jubileum versie 25j voor 2010 staat reeds genoteerd in onze agenda
goud
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 14 Sep 2009, 22:20 »

Ook wij hebben genoten. Volgend jaar zijn we er ook weer. Onze zoon die bij de Concord PB speelt heeft met de band veel prijzen gepakt.  bagpiper bagpiper De Red Hot Chili Pipers waren grandioos. Het kamperen was top, en het ontbijt verzorgd door de voetbalclub was heerlijk.
Kortom, volgend jaar mogen jullie het niet missen.
Margolia
hanskottelaar
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 15 Sep 2009, 08:30 »

Helaas moest ik het weekend werken, en heb alleen de Red Hot Chilli Pipers mee kunnen maken. Maar dat was het zeker waard. Een waar feest!! hello2 hello2 hello2
Maar volgend jaar zal ik er het hele weekend bij zijn, het staat al in mijn agenda.
Slán.
eefkepeefke
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 15 Sep 2009, 11:20 »

We zijn uiteindelijk niet het hele weekend geweest, hebben op zaterdag geholpen mijn schoonzusje verhuizen, maar we hebben de hele zondag genoten.
Heeft er iemand Haggis gehad bij de tent tegenover de muziektent? 13 bonnen, is dat nu achtelijk duur of ligt dat aan mij? Maar buiten dat was het weer gezellig. Ik wil volgend jaar wel weer gaan.

Groetjes,
Eef
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse festivals /events in Nederland, België en evenementen in Schotland  |  Topic: Scottish Weekend Alde Biezen, Belgie op 12-13-14 Sept.
Ga naar: