Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 15:46

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Hallo andere Schotland fans
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Hallo andere Schotland fans  (gelezen 885 keer)
Elly_N
Gast
« Gepost op: 10 Jun 2008, 20:58 »

Mijn naam is Elly, ik ben 53 jaar en ik heb in september met mijn man, 2 honden en vrienden (met hun hond) een reisje naar Schotland gepland.
Het stond bij mij al veel langer op de kalender, maar op de een of andere manier is het er nooit van gekomen.
Ooit... in een ver verleden, ben ik er al een keer geweest, maar dat was een reis van 10 dagen in sneltreinvaart langs de oostkust, dan bovenlangs en via de westkust weer terug tot helemaal onderin Engeland.  confused2
Daarna ben ik via Lake district een keer de onderkant van Schotland aan het verkennen geweest.
Deze keer hebben we een huisje geboekt vlakbij Inverness en ik hoop vandaar op ons gemak de omgeving te kunnen verkennen.
Wel erg jammer dat onze planning een beetje in duigen is gevallen omdat de lijn Zeebrugge - Rosyth stopt, net een week voor ons vertrek.
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 10 Jun 2008, 21:06 »

Welkom op het forum  wave

Balen zeg van de ferry, hopelijk vind je een goed alternatief!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Hallo andere Schotland fans
Ga naar: