Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 15:42

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: Probleem om in Glasgow te geraken...
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Probleem om in Glasgow te geraken...  (gelezen 1067 keer)
Nelson
Gast
« Gepost op: 08 Jun 2008, 17:32 »

Hoi,
Ik zou vanuit Fort Wiliam met de trein tot in Glasgow moeten geraken... maar moet mijn vliegtuig wel om 11u25 halen. En de trein vertrekt ten vroegste om 7u, en doet er 4uur over.. dus dat is niet haalbaar.

Dus ik had in gedachten om ergens een tussenstop te doen, te overnachten (ik heb toch mijn tentje mee) en dan de dag erop (op tijd) te vertrekken om het vliegtuig te halen.

Maar nu zoek ik de goedkoopste manier om dat te doen. Zijn er een soort van "Go-pass" (nmbs) dingen van Scotrail?
We zijn met 2...

Of raad je iets anders aan? Een stuk met de trein en een stuk te voet is mij eigenlijk ook goed...

Alvast bedankt!
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 08 Jun 2008, 17:57 »

Qua goedkoop kun je dan misschien beter de bus nemen (bijv. met Citylink) dan de trein. In de meeste gevallen is de bus goedkoper dan de trein. Ik weet niet of die tijden van de bus beter aansluiten dan de trein qua een tussenovernachting. En eventueel kun je de laatste nacht in Glasgow zelf doorbrengen in een hostel o.i.d.?
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: Probleem om in Glasgow te geraken...
Ga naar: