Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
06 Feb 2012, 22:41

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met een caravan / motorhome  |  Topic: draagbare lpg tank
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: draagbare lpg tank  (gelezen 1828 keer)
livin
Gast
« Gepost op: 01 Jun 2008, 09:32 »

Hallo,
Heeft iemand ervaring met het vullen van een draagbare lpg tank in schotland.
Ik moet mijn tank uit de gaskoffer nemen en dan ze vullen.
T4
Schotland fan

The power of the Kilt

« Antwoord #1 Gepost op: 01 Jun 2008, 16:42 »

Ik heb geen idee hoe een draagbare LPG tank eruitziet.
Kun je hem bij jou in de buurt vullen bij een tankstation of moet je naar speciale bedrijven toe?
Graag iets meer informatie.
Heb je hier iets aan?

http://www.flogas.co.uk/gas-finder/scotland/

Egbert

Teije
Administrator
*

« Antwoord #2 Gepost op: 01 Jun 2008, 17:42 »

Onze ervaringen met lpg (rijden we op) in Schotland zijn nogal bizar.

Hoe noordelijker je komt hoe slechter de kwaliteit (vooral die van het benzinestation in Wick: haperende motor, verbbruik 1 op 5 ipv. 1 op 10)
Maar moeilijk doen ze niet over het vullen. Onze vriend Iain had een lekkende benzinepomp in zijn jeep en geen gas meer. Na het starten op benzine mocht hij dus niet meer afslaan om vervolgens al rijdend op gas over te gaan. Hij gaat dus rustig met lopende motor z'n lpg bijvullen (zwarte knop induwen? welnee, daar heb je deze handel voor..)  en nadat hij zijn tank vol heeft koppelt hij de slang ook nog eens bij ons aan en de teller loopt gewoon door. Een personeelslid liep rond over het terrein, zag ons wel maar zei er niets van.

Dus ik gok zo dat het bij de meeste stations niet zo'n probleem is. Bij de stations langs de snelweg weet ik het niet.
livin
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 01 Jun 2008, 19:23 »

een draagbare lpg tank ziet er uit als een normale gasfles maar er is een vulkoppeling, een inhoudsmeter en een veiligheidsklep op gemonteerd.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met een caravan / motorhome  |  Topic: draagbare lpg tank
Ga naar: