Hallo @texel
Er is een kaart te koop die je kan uitvouwen als een soort plattegrondkaart.
Hierop staan denk ik wel de meeste campings die er zijn en je ziet ook heel makkelijk waar ze in Schotland zijn.
Op de achterkant staat de info over de 446 campings zoals het adres en over tent, caravan, camper, stacaravan en hond.
De kaart kost 5 pound (2008)en ik heb hem oa. gezien bij de TIC aan de doorgaande weg M 6 Penrith- Carlisle,die waar ook een Travelodge is.(dit is een heel grote TIC met denk ik wel bijna alle bestaande soorten landkaarten van Schotland) en de campingkaart is oa. ook te koop bij de camping in Cannich.
Missschien kun je hem ook bestellen, dit heb ik voor je achterop de kaart gevonden,
www.ScottishCamping.comBij dezelfde TIC heb ik ook een boek gezien "Where to stay 2008 Caravan and Camping". Hier weet ik de prijs niet van maar het was duurder dan de kaart. Ik vond het boek minder overzichtelijk, daarbij had ik het idee dat niet alle campings erin stonden, misschien dat de info over de vermelde campings wel uitgebreider was. Op het boek stond overigens dacht ik visitscotland.com
Heb beide gezien en mijn voorkeur ging uit naar de kaart.
Hoop dat je wat aan deze info hebt.
Groetjes Petra