Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 15:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland campings  |  Topic: haringen
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: haringen  (gelezen 4278 keer)
kc
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 24 Jun 2008, 14:27 »

Citaat
wel wat regen , maar dat was eigenlijk alleen maar snacht en in de vroeg morgen. dus.... daar hadden we niet veel last van
Inderdaad : wat er 's nachts uitvalt, kan er niet meer uitvallen tijdens de dag (da's al een ouwe  Embarrassed )

Koen
Petra
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 30 Jun 2008, 21:00 »

Hallo

Wil even zeggen dat ik drie nachten op de betreffende camping in de duinen heb gestaan.
Het bleek dus te gaan om Sands Caravan and Camping Park bij Gairloch.
Het was hele zachte zandgrond maar het kon met "gewone" haringen.
Zondag 22 juni hebben verschillende tenten het daar wel behoorlijk te verduren gehad zo'n wind.
Was blij dat de mijne er nog stond toen ik aan het eind van de middag weer bij de tent kwam, hij stond dan ook niet op de volle wind.
Als je zag/weet hoe de wind tekeer was gegaan.
Sommigen hadden denk ik ook amper lijnen gebruikt en waarschijlijk de haringen te recht in de grond.
Een Nederlander vertelde me nog dat hij overdag bezig was geweest om tenten van mensen die er niet waren en die los waren gegaan vast te zetten.
Zondag 's avonds hebben verschillende mensen hun tent nog op een ander deel van de camping gezet.

Groetjes van Petra
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland campings  |  Topic: haringen
Ga naar: