Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 15:22

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: Wandeltocht rosyth-fortWilliam
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Wandeltocht rosyth-fortWilliam  (gelezen 897 keer)
Nelson
Gast
« Gepost op: 22 Mei 2008, 08:55 »

Hoi,

Ik had in september (als mijn herexamens dat toelaten) een tripje gepland in Schotland.
Lekker backpacken.

Ik had de Ben Nevis in gedachten, en heb op een website nog een kleine trektocht gevonden in de buurt.
Maar nu vroeg ik me af hoe ik tot aan Fort William geraak.

Ik neem sowieso de boot vanuit Zeebrugge, aangezien ik daar maar 5-10km vanaf woon (in Heist).
(ook omdat ik dan al direct in hartje schotland zit)

Zou het doenbaar zou zijn om vanuit Rosyth het land min of meer te doorkruisen, en naar Fort William te wandelen. En zou het de moeite zijn? of is de streek daar nog niet "het mooiste"...
Is het dan makkelijker om het opbenbaar vervoer nog te nemen... zoja, tot waar dan ongeveer...

Zoals je ziet ben ik er nog niet helemaal uit.
Alvast bedankt voor tips!

Groetjes,
Nelson
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #1 Gepost op: 22 Mei 2008, 19:00 »

Welkom hier.
Naar Fort William loopt een lange afstandspad, de West Highland Way. Die begint bij Loch Lomond, een stukje ten noorden van Glasgow.
Ik zou in elk geval dan vanaf Rosyth eerst het openbaar vervoer nemen naar het beginpunt van de WHW.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: Wandeltocht rosyth-fortWilliam
Ga naar: