Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 15:21

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Nieuw!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nieuw!  (gelezen 1561 keer)
Annapo
Gast
« Gepost op: 20 Mei 2008, 14:27 »

Hallo allemaal,

Ik ben Anna, 48 jaar en woon in Friesland.
Zoekend naar allerlei info over Schotland kwam ik "per ongeluk" dit leuke forum tegen.
Over ongeveer 14 dagen reizen mijn man en ik via IJmuiden af naar Schotland.
De bedoeling is richting het noordwesten te rijden en in B&B's te overnachten. Behalve de boot hebben we niets geboekt.
Ik heb ontzettend veel zin in deze reis en hoop dat de weergoden ons wat gunstig gezind zijn.   icon_sunny
Onze grote hobby is fotograferen en we zijn van plan met errug veel foto's thuis te komen.
Ook de laptop gaat mee. We hopen op hier en daar een onbeveiligd netwerkje om zo het eea op dit forum na te kunnen lezen.
Tips zijn altijd welkom.

hartelijke groet,

Anna

bagpiper
ellepell
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Mei 2008, 14:52 »

welkom hier! en veel plezier alvast op jullie vakantie  hello2
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 20 Mei 2008, 15:38 »

Welkom op het forum en alvast een heel goede reis toegewenst  wave
Albertus
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 20 Mei 2008, 19:04 »

Ook namens mij van harte welkom!
Als ik het zo lees ben ik een beetje jaloers olp jullie: een schitterende overtocht, een mooi jaargetijde om te reizen en een avontuur waar je terecht gaat komen, dat is avontuurlijk! Schotland zal je niet teleurstellen. En zelfs als het regent of bewolkt is Schotland mooi, soms zelfs nog mooier dan op een hele zomerse dag.
Een hele fijne vakantie gewenst.
Groeten,
Bert
Petra
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 20 Mei 2008, 19:57 »

Hallo Anna

Welkom om dit forum.
Je bent op dit forum per ongeluk terecht gekomen zeg je, maar het is geen straf toch.
Over ongeveer 14 dagen vertrekken jullie dan nog 14 dagen voorpret.
Zelf vertrek ik 4 juni ook nog zoiets qua dagen dus.

Groetjes Petra

Teije
Administrator
*

« Antwoord #5 Gepost op: 20 Mei 2008, 20:46 »

Welkom op het forum, Anna.
En heel veel plezier; wil je nog iets weten dan schreeuw je het hier maar uit!
Annapo
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 24 Mei 2008, 09:35 »

Bedankt voor jullie warme reacties! Ik zit nu errug regelmatig ff te lezen op dit forum en weet zo langzamerhand niet meer waar ik het eerst naar toe zal gaan.   help   Volgens mij is heel Schotland gewoon prachtig!
Ik word verschrikkelijk "hebberig en gretig" van alle mooie dingen die de mensen van dit forum over Schotland schrijven.....  icon_thumleft
We blijven denk ik toch naar bij ons plan om voor deze vakantie voornamelijk het westen te bekijken

hartelijke groet,

Anna   bagpiper
e jordans
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 25 Mei 2008, 10:59 »

hoi anna ,ook namens mij een hele fijne vakantie.
Als je eenmaal geweest bent in schotland of engeland ben je eigenlijk direct verknocht.
veel plezier.

edith
Erwin
Schotland fan

Living the life

« Antwoord #8 Gepost op: 25 Mei 2008, 11:10 »

Hai Anna,

Ook van mij een hartelijk welkom op het forum.
De eerste keer naar schotland zal je zeker de rest van je leven niet meer vergeten.
Voor fotograferen is dit, onder welke weersomstandigheden dan ook,  een paradijs.
Ik ben in april nog 2 weken geweest en heb ook foto's gemaakt die ik via mijn laptop naar het thuisfront heb gestuurd.
Dit heb ik gedaan via z.g. FREE HOTSPOTS.
Je moet echter wel iets bestellen (koffie of zo) en vraagt dan om een internet kaartje.
Maak verbinding met de hotspot (WiFi) en vul de code (Krascode op de kaart) in en je hebt verbinding.
Werkt fantastisch.
Om FREE HOTSPOTS te vinden kun je deze site gebruiken.

http://www.free-hotspot.com/find_home.htm

Ik wens jullie erg veel plezier en mooie foto's toe

groeten erwin
Annet
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 25 Mei 2008, 14:05 »

Anna, welkom!
Ik kom zelf ook Friesland, vertrek over 2,5 week voor de 1e x naar Schotland met spiegelreflex en toebehoren.  Alvast veel voorpret toegewenst en 'n goede vakantie met veel fotoplezier!

gr.
Annet
Annapo
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 25 Mei 2008, 17:53 »

Erwin, hartelijk dank voor je goede wensen en de mooie tip over de free hotspots!  icon_thumleft
Deze kunnen we goed gebruiken om ons met de laptop op de volgende te boeken B&B voor te bereiden.
De fototoestellen met toebehoren, imagetank en laptop staan klaar! We kunnen gelukkig aardig wat foto's opslaan op deze apparatuur. We verheugen ons erg en hopen dat het weer ook mee mag vallen. Mooie wolken partijen zijn errug welkom.

Annet jij ook alvast een goede vakantie toegewenst! Doe je veel met fotografie?

groetjes, Anna
Albertus
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 25 Mei 2008, 22:04 »

Hoi Anna,

Het westen en de kust is prachtig.

Wil je weten wat er in een gebied allemaal te zien is:  Ga naar www.undiscoveredscotland.co.uk
Klik op de bezienswaardigheden op de kaart en je ziet meer info.

Groeten,
Bert
Annapo
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 26 Mei 2008, 15:16 »

Geweldige site Bert, bedankt voor de tip! icon_thumleft
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Nieuw!
Ga naar: