Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 15:11

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met een huurauto  |  Topic: Auto huren Glasgow
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Auto huren Glasgow  (gelezen 1791 keer)
Patty
Schotland fan

« Gepost op: 06 Mei 2008, 20:32 »

Wij willen in juli graag rondreizen door (een deel van) Schotland met een huurauto. Mijn eigen auto acht ik niet meer in staat zo'n trip te maken...
Nu leek het mij het beste om, aangezien we met het vliegtuig naar Glasgow willen, op het vliegveld een auto te huren. Heb ik goed gezien dat we dan wel eerst dwars door Glasgow moeten? Weet iemand of ik daar gemakkelijk uit kom?
Ik maak me niet zo'n zorgen over het links rijden en rechts zitten, alleen de grote stad vind ik wel spannend. En ik kan het niet afschuiven, mijn vriend heeft geen rijbewijs. Is het anders beter om de auto buiten te 'drukte' te huren?
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 06 Mei 2008, 21:35 »

Het ligt eraan waar je naartoe wilt ! Glasgow International  ligt aan de noordkant van Glasgow, aan de M8, buiten de stad. Als je naar het zuiden van Glasgow wilt neem je deze M8 en deze 4 of 6 baans weg gaat door de stad maar dat is absoluut geen probleem. In Schotland is men heel tolerant in het verkeer, maak je vooral niet druk dan doen de Schotten ook niet  Wink Veel plezier !
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met een huurauto  |  Topic: Auto huren Glasgow
Ga naar: