Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 14:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Leven in Schotland  |  Emigreren naar Schotland  |  Topic: Ook wij willen verhuizen naar Schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Ook wij willen verhuizen naar Schotland  (gelezen 2507 keer)
RHIANNON
Gast
« Gepost op: 02 Mrt 2008, 21:24 »

hallo allemaal

ik ben nieuw op deze site en ik woon in belgie, wij zijn aan het denken om te verhuizen naar schotland, dus ik ben in de eerste plaats op zoek naar de streek waar we zouden we willen gaan wonen. Als er iemand tips hierover heeft alles is welkom want wij zijn nog maar net gestart in onze "reis". We zoeken een plekje waar natuur en rust ergens centraal staan maar toch ook nog ergens niet te ver van de "meer" bewoonde wereld als jullie verstaan wat ik wil zeggen.

en dan ben ik verder op zoek naar tips over het emigreren naar schotland zijn er bepaalde voorwaarden, enz. bagpiper

alle tips zijn welkom  help

alvast bedankt icon_thumleft

hello2 hello2 hello2

Administrator: Hallo Rhiannon, ik heb even een nieuw onderwerp van je post aangemaakt
Teije
Administrator
*

« Antwoord #1 Gepost op: 02 Mrt 2008, 22:05 »

Welkom op het forum, Rhiannon.

Ik heb even een nieuw onderwerp voor je aangemaakt zodat de reacties niet door elkaar gaan lopen.
Gebruik de zoekfunctie van het forum ook even, want er staan al heel wat praktische zaken over verhuizen naar Schotland op het forum.
Marije Wierda
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 06 Mrt 2008, 15:47 »

Beste Rhiannon,
Ik weet niet zeker of je ook op zoek bent naar werk, maar ik heb diverse functies openstaan in Greenock, Schotland. Gaat om functies in de contact center branche bij een grote organisatie met veel mogelijkheden op het gebied van trainingen en doorgroeien. Mocht je informatie willen dan kun je me als volgt bereiken: 06-51913473 of marije.wierda@manpower.nl.

Groetjes Marije
Freebird
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 06 Mrt 2008, 19:49 »

Kijk! Da's nou nog eens een post waar we wat aan hebben! Inderdaad kan dit forum voor potentiele werkgevers een goede bron van personeels werving zijn mits er bepaalde regels in acht worden genomen. Ik geloof echter dat Marije hieraan ruimschoots voldoet (geen reclame voor bedrijven, normale internet adressen voor nadere informatie). Kennen jullie bepaalde leeftijdsgrenzen, Marije? Of kan iedere "multi lingual" solliciteren?  tongue3

Marije Wierda
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 12 Mrt 2008, 16:36 »

Hi Freebird,
Nee hoor, leeftijdsgrenzen zijn helemaal niet van toepassing - het enige is dat het voor iemand onder de 18 jaar wat lastiger kan zijn gezien de leerplicht. Ik zoek mensen die graag naar Schotland willen, voor een minimumperiode van 1 jaar. De leeftijden van de mensen die reageren lopen heel erg uiteen, dat maakt mijn werk leuker en de groep die bij het bedrijf werkt heel divers.

Voor de vacatures die ik nu heb openstaan wordt de Nederlandse taal gevraagd, het werk doe je in het Nederlands. Uiteraard is het handig om een woordje Engels te spreken, de trainingen worden in het Engels gegeven en uiteraard kun je dan communiceren met je niet-Nederlandse collega's. Er zijn verschillende teams uit verschillende landen, culturele diversiteit zeg maar!

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Leven in Schotland  |  Emigreren naar Schotland  |  Topic: Ook wij willen verhuizen naar Schotland
Ga naar: