Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 14:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Leven in Schotland  |  Emigreren naar Schotland  |  Topic: Int. Verhuisbedrijf of huurbusje NL->Schotland, tips?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Int. Verhuisbedrijf of huurbusje NL->Schotland, tips?  (gelezen 1514 keer)
Jazz
Schotland fan

« Gepost op: 26 Feb 2008, 10:57 »

Hoi!

Ik ga binnenkort ook vertrekken richting Schotland. Ik dacht eerst makkelijk een busje te gaan huren en daar mijn inboedel in te vervoeren (samen met vrienden). Maar dit blijkt toch niet zo makkelijk aangezien je met rijbewijs B maar tot een bepaald gewicht mag rijden. Helaas.... Anders was het ook nog een leuke roadtrip geweest.

Dus nu ben ik in aller ijl op zoek naar een betaalbaar, betrouwbaar internationaal verhuisbedrijf. Heeft iemand tips of goede ervaringen gehad met bepaalde bedrijven?

Groetjes,

Jazz

Life is a waste of time.. Time is a waste of life.. Get wasted all the time.. And you'll have the time of your life!
Grasshopster
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 26 Feb 2008, 13:06 »

Hoi Jazz waar woon je en waar ga je heen?

Wij gebruikten Geijtenbeek in Goes. Deze maakt deel uit van Euromovers. Is ons zeer goed bevallen.

Ellen
Jan Wandelaar
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 26 Feb 2008, 13:09 »

Jazz,

Je mag ook een vrachtwagentje huren. Rij ik wel.
Ik ben in het bezit van CE+CCV-b en heb ook wel zin in een trippie.

Gr,

Jan
goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Antwoord #3 Gepost op: 26 Feb 2008, 13:11 »

Wij hebben Bongers uit Lelystad gehad.  icon_thumleft icon_thumleft Maakt ook onderdeel uit van Euromovers. Hebben ons gebracht en na 6 jaar ook weer gehaald. crybaby2 crybaby2

Margolia
Jazz
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 27 Feb 2008, 10:09 »

Jazz,

Je mag ook een vrachtwagentje huren. Rij ik wel.
Ik ben in het bezit van CE+CCV-b en heb ook wel zin in een trippie.

Gr,

Jan

Hey dat klinkt interessant, ben je eind maart beschikbaar toevallig? Lijkt me super om met een mede-schotlandfan te reizen. De vriend die ik eerst had gevraagd om te rijden blijkt sowieso jammergenoeg niet meer te kunnen.

Iemand enig idee waar je goedkoop zo'n vrachtwagentje huurt? Erg groot hoeft hij niet te zijn denk ik, dit is wat ik ongeveer mee wil nemen:
- hoekbank (4 elementen)
- eettafel + 4 stoelen
- salontafel
- 1 persoonsbed
- kaptafel
- 2 boekenkastjes
- 20 tot 30 verhuisdozen
- nog wat klein spul

Ik woon nu in Maarssen (bij Utrecht) en ik verhuis naar Stevenston (of daar in de buurt) in Ayrshire. Ik ben volgende week een aantal dagen in Schotland om mijn appartement te regelen.

Bedankt voor de tips tot nu toe, ik zal die twee verhuisbedrijven ondertussen ook bekijken. Ook nog enig idee hoeveel dat gekost heeft voor jullie?

Life is a waste of time.. Time is a waste of life.. Get wasted all the time.. And you'll have the time of your life!
Jan Wandelaar
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 27 Feb 2008, 16:40 »

Je hebt een PM
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Leven in Schotland  |  Emigreren naar Schotland  |  Topic: Int. Verhuisbedrijf of huurbusje NL->Schotland, tips?
Ga naar: