Auteur Topic: reizen naar schotland met kind van 6  (gelezen 9720 keer)

saskia

• Gast
reizen naar schotland met kind van 6
« Gepost op: 17 feb 2008, 15:54 »
wij zouden op reis willen naar schotland van 28/07 tot +- 6 aug 2008 met tussenstop midden engeland. heeft er iemand tips ivm farm stay? en attracties of bezienswaardigheden of verblijf?

Offline Freebird

• Schotland fan
Re: reizen naar schotland met kind van 6
« Reactie #1 Gepost op: 17 feb 2008, 16:05 »
Met een kind van zes is een farmstay bijna een must! Zelfs ik herken het kind in me als ik op diverse famrsites mijn tent opsla en de kippetjes over het veld zie lopen (ja, dan trap je wel eens in wat warms en zachts, ja...) en de schaapjes in het veld ernaast en ik hoor Big Herman in het schuurtje loeien omdat 'ie tochtige koeien ruikt.

Kleine kan dan heerlijk de boer "helpen" met lammetjes en kippen, eendjes en de farmhonden knuffelen. Daarnaast een hoop vriendjes maken, ook op kortere verblijven. Tent, caravan, stacaravan huren or zelfs in B&B of self-catering. Het kan allemaal voor redelijke prijzen.

Kijk maar eens op http://www.undiscoveredscotland.co.uk/

saskia

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 17 feb 2008, 16:16 »
wat een snelle reactie, kga zeker eens kijken! alvast bedankt!

Offline Freebird

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 17 feb 2008, 16:39 »
Welkom op het forum, overigens, Saskia!  :bonk

Ik vond nog iets waar je misschien wat voropret aan kunt beleven:

http://engeland.startpagina.nl/

Van daaruit kun je vast virtuele avonturen maken (en avonduren vullen) en plekjes uitzoeken die je graag wil zien. je hebt links genoeg voor Engeland en Schotland.

Ga je er voor het eerst naar toe?

Offline Hans

• Schotland fan
  • Slainte!
« Reactie #4 Gepost op: 18 feb 2008, 07:35 »
Welkom.
Wij gaan al jaren met onze zoon (nu 8 ) naar Schotland. De laatste jaren steeds naar dezelfde schapenboerderij en 2x naar een paardenboerderij/manage/camping. Dit jaar weer in mei en Thomas kan niet wachten op de lammetjes. (2 jaar geleden heeft hij er zelfs een geboren zien worden). Kijk verder maar onze website.