Hallo rruiter en Wilma,
Helaas, nog niets bekend over een jubileumoptreden. Vorig jaar ben ik met mijn echtgenoot naar Oberhausen geweest om de band een keer live te zien, het was in 1 woord geweldig !!

( wie weet Wilma heb ik je wel gezien !!) Nooit geweten dat Duitsers zo gek zijn van Runrig. Sinds dit concert wil ik meer concerten bezoeken, bij voorkeur in Schotland, Jammer genoeg kan ik niet op 26-7 naar Het Kasteel in Edinburgh

. Misschien kunnen we naar Denemarken of toch Duitsland, maar zie op dit moment nog geen mogelijkheden (ivm vrij krijgen op het werk). Het lijkt mij ook erg leuk om een fanclub hier in Nederland op te richten, en zoals je als zei rruiter...., bijna niemand kent ze hier !! Heb zelf ook inmiddels (op 2 na, ) alle cd's van de band en vind de laatste ook 1 van de beste, staat dan ook dagelijks aan, zowel thuis als in de auto. Heb zelfs een ringtone op mijn mobiel, zodat ik ze zeer regelmatig hoor. (Hoe zo gek

?). Kennen jullie ook de solo c.d's van Donnie Munro en Bruce Guthro, ook zeer de moeite waard, vooral de cd's van Donnie, zeer herkenbaar. de c.d.'s van Bruce zijn heerlijke luister liedjes. Zoals jullie wel zien........., zeer besmet met het Runrig virus.
groetjes Joke