Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 13:48

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Even voorstellen dan maar!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Even voorstellen dan maar!  (gelezen 696 keer)
Barney
Gast
« Gepost op: 16 Jan 2008, 00:30 »

Hallo, allemaal, ik ben Barney, helemaal gek van Schotland, ook al ben ik er nooit geweest, ik hoop hier de informatie te krijgen waar ik op voort kan, wil namelijk van de zomer in mijn uppie naar Schotland, hoe? Dat hoop ik hier uit te vinden! Geen rijbewijs! Maar misschien zoekt iemand een reisgenoot?  tongue3 Dus dit is een groot vraagstuk!  Maar voorlopig kan ik hier nog genoeg dingen ontdekken!  Scotland face Scotland face om eindelijk de trip van mijn leven te maken!
CELTIC
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Jan 2008, 09:50 »

Wat een leuk concept Barney...ik heet je alleszinds van harte welkom en hoop dat je eventueel een geschikte reisgezel kan vinden!  wave
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 16 Jan 2008, 17:07 »

Welkom op het forum!  wave

Zelfs zonder reisgezel en rijbewijs is Schotland fantastisch, en die Schotten zijn geweldig aardig, ook in je eentje kan je je bijna niet vervelen  laughing7
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Even voorstellen dan maar!
Ga naar: