Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 03:44

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: overtocht newcastle
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: overtocht newcastle  (gelezen 1379 keer)
bart
Gast
« Gepost op: 13 Jan 2008, 19:35 »

hallo,

afhankelijk van de schoolvakanties heb ik zojuist de reis naar newcastle vastgelegd, de prijs loopt snel op, scheelt aardig wat geld als je hem nu boekt.
Het is maar een tip als je van plan bent naar schotland te gaan.
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 13 Jan 2008, 20:11 »

Vroeg boeken kan zeker een hoop schelen. Welkom op het forum trouwens wave waar gaat de reis na Newcastle naartoe?
bart
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Jan 2008, 09:32 »

De Reis gaat via de highlands, naar het Noorden langs de kust, nog even langs skye en vervolgens weer terug. Ik heb er nu al zin in, maar moet nogzolang wachten.

kc
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 16 Jan 2008, 15:52 »

Ga je voor 2 maanden ?  Lips Sealed nono  icon_smile
Lijkt me wel een hele trip zoals ik het lees.
1e x Schotland ?

Koen
bart
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 16 Jan 2008, 18:25 »

Nee we gaan helaas maar 3 weken, denk je dan dat het teveel is?? Huh
Ben al een keer eerder een weekje met vrienden geweest. een voorproefje  toen hebben we best veel gezien.
dacht dat het wel zou kunnen.
T4
Schotland fan

The power of the Kilt

« Antwoord #5 Gepost op: 16 Jan 2008, 18:31 »

3 weken kan nooit te lang zijn.
Ik vind het een minimum als je het Noorden (en evt de eilanden) wilt bezoeken.
Je bent afhankelijk van de schoolvacanties?
Overnachtingen via B&B, stacaravan of huisjes?
Mocht je tips willen, kom maar op met je vragen!
Wij zijn behoorlijk bekend met het gebied rondom Ullapool.
Anderen weer met Skye, cairngorms, glencoe etc etc..

Egbert
bart
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 16 Jan 2008, 19:10 »

Hoi,

zou zelf ook langer willen, maar ja. Wat ik bedoel is, is drie weken tekort om van newcastle naar inverness, wick, durness, skye en weer terug, te gaan. dit moet ivm het onderwijs in de schoolvakantie en we gaan met een campertje (niet al te groot). Ik dacht zelf dat het wel zal lukken.
Freebird
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 16 Jan 2008, 19:46 »

Gaat helemaal goed komen, Bart. 't ligt er maar aan hoe lang jullie op de diverse stop-overs willen blijven. Toto en ik hebben onze Caledonian Tour in 2005 en 2007 ook in 3 weken zo'n 3,500 kilometer rondgetuft en we hebben heel veel gezien. Natuurlijk kunnen we er ook drie jaar doorbrengen zonder ALLES gezien te hebben maar je kunt nu eenmaal niet alles, nietwaar?

Drie weken voor een camper vakantie is een hele mooie tijd en de route die je omschrijft moet in die tijd zeker op je dooie gemak te doen zijn, waarbij je mogelijk wel eens twee overnachtingen op 1 plek kunt blijven staan om wat van de omgeving / steden / bossen / Glenns / whisky te genieten.

Heel veel plezier met voorbereiden en zorg dat je genoeg fotorolletjes / gigageheugen meeneemt. éN natuurlijk foto's laten zien met je verhaal erbij, he?  wave
skye
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 16 Jan 2008, 20:35 »

wij zijn afgelopen zomer  drie weken  geweest. route grofweg ( en dan ook nog heen vanaf Harwich vanwege boot die uitviel) Glasgow ( 1 nacht)-Arisaig( 1 nacht)-Skye- Benbecula (met north en South Uist),-Lewis/Harris-Ullapool-Aviemore-Edinburgh.  Heb je even een idee van wat wij in drie weken hebben gedaan.

Je kande buiten hebriden ook bewaren voor de volgende keer, want dat die er komt is vrijwel zeker laughing7. Zelf ben ik fan van het eiland Skye ( vandaar ook mijn nam hier). Ik vond het in de omgeving van Ullapool ook erg mooi. En ach, waar eigenlijk niet.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: overtocht newcastle
Ga naar: