|
|
Erwin
Schotland fan
Living the life
|
 |
« Antwoord #426 Gepost op: 29 Dec 2011, 09:47 » |
|
The Waterhorse, Legend of the Deep (gefilmd bij/op Loch Ness)
Echt wel een leuke film, maar helaas maar een klein gedeelte opgenomen in Schotland. (Urquhart Castle) Bijna de hele film is opgenomen in New Zeeland. Je kan het merken aan de bergen in de film, die zijn te hoog en te spits voor loch ness. Ook in de aftiteling wordt het vermeld Maar blijft een leuke film. veel kijkplezier
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #427 Gepost op: 29 Dec 2011, 11:26 » |
|
klopt! Maar een leuke film, echt iets voor deze dagen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yo
Cryptorator
|
 |
« Antwoord #428 Gepost op: 29 Dec 2011, 14:45 » |
|
Leuk, in ieder geval een Nessie /Schots gevoel.  Er is ook zo een mooie film over een watermonster dat zich afspeelt in Canada. weet iemand hoe die film heet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yo
Cryptorator
|
 |
« Antwoord #429 Gepost op: 30 Dec 2011, 19:06 » |
|
Ik heb gisteravond genoten van de film! Dank je voor de tip
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilonka
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #430 Gepost op: 05 Jan 2012, 14:03 » |
|
 En daar is ie weer: Entrapment met Sean Connery. De opnames van Duart Castle op Mull en Eilean Donan castle blijven mooi!  OP rtl 7 om 20.30 uur. Ilonka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #431 Gepost op: 05 Jan 2012, 14:17 » |
|
thanx...zal het maar opnemen want wie is de Mol begint ook weer...op IJsland 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
egberto
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #432 Gepost op: 02 Mrt 2012, 21:36 » |
|
Op BBC1 loopt een serie 'Great British Countryside' Donderdag 8 maart is de laatste aflevering en die is gewijd aan de Schotse Hooglanden http://www.bbc.co.uk/programmes/b01d5p7nDe uitzending begint om 20:00 Britse / 21:00 Nederlandse tijd EgbertO
|
|
|
|
|
|
Motorrijden doe je alleen en alleen met mooi weer
|
|
|
renekes
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #433 Gepost op: 06 Mrt 2012, 15:33 » |
|
Leuk! Mocht ik het missen... hebben zij ook zoiets als uitzending gemist?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bute
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #434 Gepost op: 06 Mrt 2012, 18:56 » |
|
Ja, Renekes, hier hebben ze BBC Iplayer. Maar ik geloof dat je dat vanuit Nederland niet kan bekijken................... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
egberto
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #435 Gepost op: 06 Mrt 2012, 21:44 » |
|
Ja, Renekes, hier hebben ze BBC Iplayer. Maar ik geloof dat je dat vanuit Nederland niet kan bekijken...................  Als ik vanaf de site van de BBC wat wil bekijken krijg ik tenminste altijd de mededeling "not available in your area" Dus gewoon de van te voren inprogrammeren en opnemen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
egberto
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #436 Gepost op: 07 Mrt 2012, 10:38 » |
|
Ook vanavond (woensdag 7 maart) komt Schotland op TV. Op NDR om 21:00 de uitzending "Kreuzfahrt" en in deze uitzending gaat het over Schotland http://www.ndr.de/fernsehen/epg/epg1157_sid-1127065.htmlEgbertO
|
|
|
|
|
|
|
|
|
egberto
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #437 Gepost op: 08 Mrt 2012, 17:30 » |
|
Zelf heb ik de uitzending ook bekeken. Viel mij wat tegen en dus sorry voor degene, die ik er mee heb opgescheept. Op BBC1 loopt een serie 'Great British Countryside' Donderdag 8 maart is de laatste aflevering en die is gewijd aan de Schotse Hooglanden http://www.bbc.co.uk/programmes/b01d5p7nDe uitzending begint om 20:00 Britse / 21:00 Nederlandse tijd EgbertO Nog even een reminder. Vanavond dus op de buis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
renekes
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #438 Gepost op: 08 Mrt 2012, 22:10 » |
|
De uitzending van 'Great British Countryside' van vanavond was een mooie... Leuke en leerzame voorpret voor m'n transschotland-mtb-tocht... Merci!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrea
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #439 Gepost op: 08 Mrt 2012, 22:15 » |
|
De uitzending van 'Great British Countryside' van vanavond was een mooie... Leuke en leerzame voorpret voor m'n transschotland-mtb-tocht... Merci!
Inderdaad, ik rolde er later in, dus nog maar een keertje op IPlayer kijken  Heel veel herkenning, erg leuk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bute
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #440 Gepost op: 08 Mrt 2012, 23:36 » |
|
Ja, bedankt voor de reminder!  Was mooi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilonka
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #441 Gepost op: 21 Apr 2012, 08:26 » |
|
 Morgenavovond 22 april: BBC1 Countryfile: Ellie explores Loch Etive. Genieten maar. Ilonka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #442 Gepost op: 10 Mei 2012, 18:02 » |
|
die Charles valt misschien toch nog wel mee... http://www.zie.nl/video/achterklap/Prins-Charles-speelt-voor-weerman/m1fzc5hff7opkopie van nu.nl: Hij bezocht met zijn vrouw Camilla de tv-studio's van de BBC in Glasgow. Tv-makers hadden voor de lol een weerberichtscript voor de kroonprins geschreven, wat Charles voorlas. Helaas had de prins slecht nieuws voor de tv-kijkers. Het beloofde nat, koud en winderig te worden in Schotland. ''Godzijdank is het geen feestdag'', zei Charles met een lach, wellicht in een poging de Schotten op te vrolijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrea
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #443 Gepost op: 10 Mei 2012, 21:03 » |
|
Helaas had de prins slecht nieuws voor de tv-kijkers. Het beloofde nat, koud en winderig te worden in Schotland. ''Godzijdank is het geen feestdag'', zei Charles met een lach, wellicht in een poging de Schotten op te vrolijken.
Nee, want dan doet hij zijn kilt aan en als het dan winderig is ........ 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jessy
Schotland fan
|