Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 03:39

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland hotels  |  Topic: Wie heeft er leuke tips voor Edinburgh?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Wie heeft er leuke tips voor Edinburgh?  (gelezen 2806 keer)
liesbeth
Gast
« Gepost op: 10 Jan 2008, 13:55 »

hello2
Gisteren een tripje naar Edinburgh geboekt voor dochter (16)  en mij, nog vanwege haar diploma afgelopen jaar. Op 29 maart met Easyjet in de middag naar Edinburgh, op 1 april in de middag weer terug. We hebben een private room met eigen sanitair in het Smartcityhostel, in het hartje van de oude stad! Het hostel is helemaal nieuw en heeft een heleboel lovende reviews. Hostels zijn  enorm leuk, er is altijd een heel internationaal gezelschap, en je kunt als je wilt voor jezelf een hapje eten klaarmaken in de gemeenschappelijke keuken. Bovendien ook nog eens goed te betalen.(Met z'n tweeen drie nachten voor 130 pond totaal).
Nu is het lichtjaren geleden dat ik in Edinburgh was, hebben jullie tips? Zo las ik op het forum al dat je, als je naar het kasteel wilt, dat het beste vroeg op de dag kunt doen, omdat de bussen dan nog niet zijn gearriveerd. En er schijnt ook een soort van hardrock cafe te zijn (waar?) Kortom, komt u maar!! icon_thumleft
Ina
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 10 Jan 2008, 14:04 »

heb je dit topic al bekeken?

http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,2025.0.html

Yours Aye for Scotland
liesbeth
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 10 Jan 2008, 14:13 »

Dankjewel!! Cheesy
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland hotels  |  Topic: Wie heeft er leuke tips voor Edinburgh?
Ga naar: