Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 03:38

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Boomer stelt zich voor
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Boomer stelt zich voor  (gelezen 1032 keer)
boomer
Gast
« Gepost op: 08 Jan 2008, 20:20 »

hallo schotland fans,wij zijn nieuw hier ,even voorstellen paul en anita,wij zijn in 2005 met de motor naar schotland geweest hebben in 9 dagen ongeveer 2300 kilometer afgelegt,nu is het weer tijd om terug tegaan,ik zal er een paar fotos bijdoen ,de wegen zijn goed en de omgeving veranderd steeds helemaal geweldig en op de motor beleef je het gewoon anders, we verheugen ons nu al op de reis die nu gaat komen,

groeten van ons

[edit van de moderator: jullie hebben nu jullie eigen voorstel-topic  icon_thumleft]
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 08 Jan 2008, 20:29 »

Welkom op het forum!  wave

Heerlijke weg voor op de motor lijkt me die onderste! Welke ronde hebben jullie gereden met de motor? En wat zijn de routeplannen voor komende keer?
boomer
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 08 Jan 2008, 20:30 »

en de beroemde steen op de grens met engeland mag ook niet onbreken

groetjes paul en anita
skye
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 08 Jan 2008, 20:44 »

welkom, waar zijn die foto's gemaakt? Krijg meteen weer zin als ik het zie.

Mull
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 08 Jan 2008, 20:50 »

Welkom op het forum, ook van mij! Is die onderste foto toevallig in Glen Shiel gemaakt?
He, hij is weg nu!   dontknow

T4
Schotland fan

The power of the Kilt

« Antwoord #5 Gepost op: 08 Jan 2008, 21:04 »

Welkom op het forum, ook van mij! Is die onderste foto toevallig in Glen Shiel gemaakt?

Als ie goed is, krijg je een puntje  Aye

Ook welkom namens Egbert en Manon.
Foto's/ verhalen/ ervaringen zijn atijd welkom.
boomer
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 09 Jan 2008, 20:59 »

hallo schotland fans,waar de fotos precies genomen zijn weet ik niet meer maar dat het daar mooi was weet ik zeker,oja de route die we gereden hebben,we zijn begonnen in new castle,en toen dwars over naar lochlomond,toen naar lochness,het eiland sky,inverness,edinburgh,st andrews,en toen weer terug naar newcastle,hoe we dit jaar rijden is nog niet zeker maar we denken erover om via edingburgh naar boven terijden langs dekust en dan middendoor weer terug naar newcastle,mochten er mensen zijn die ervaring hebben met b,en,b en of je dat van tevoren moet boeken,is niet onze stijl wij willen rijden en kijken we wel waar we slapen als het nodig is nemen we tent mee bagage ruimte zat, maar het is wel lekker na een hele dag op de motor om in een goed bed teliggen ,en een lekker ontbijtje de volgende ochtend,is ook niet te versmaden,ik zal er nog een foto bijdoen,groetjes van ons paul en anita
boomer
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 09 Jan 2008, 21:01 »

en nog een foto dan voor de die hards onder ons groetjes paul en anita
T4
Schotland fan

The power of the Kilt

« Antwoord #8 Gepost op: 09 Jan 2008, 21:30 »

Als je met 2 personen bent, is het niet moeilijk om een B&B te vinden.
Men stelt het minder op prijs, als je na 8 uur 's avonds nog eens met 2 volbepakte motoren aan komt rijden.

Als je 1 of 2 dagen langs de oostkust gereden hebt, dan is de lol er ook wel af.
Mooist is toch wel de westkust en diverse plekken in het binnenlad.

Egbert
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Boomer stelt zich voor
Ga naar: