Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 03:32

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland Bed & Breakfast  |  Topic: Vertaling
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Vertaling  (gelezen 2426 keer)
Tino
Gast
« Gepost op: 04 Jan 2008, 12:05 »

Hoi iedereen  Wink Ik weet niet of het hier de juiste draad is maar ik heb een vraagje , ik kan redelijk goed in het engels coverseren maar over sommige geschreven dingen heb ik mijn twijfels  Huh  Voor een B&B wordt hier het volgende vermeld ; "To make a reservation we require as a non-refundable deposit , the cost of a first nights stay " Wat ik ervan begrijp is als je bv: 35£ per nacht  p/p moet betalen ik dus die som moet storten en dat die niet afgetrokken wordt van het eindbedrag bij de afrekening  Verward  kan iemand mij hieruit helpen aub  icon_scratch
Mull
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 04 Jan 2008, 12:11 »

Dat betekend volgens mij dat je een aanbetaling doet van 1 nacht, die je als je het af zou zeggen, niet terug krijg! Dus het is gewoon een aanbetaling die, denk ik tenminste, afgetrokken word van het eindbedrag!

Teije
Administrator
*

« Antwoord #2 Gepost op: 04 Jan 2008, 12:36 »

Klopt, het is een aanbetaling die aan het einde van je verblijf verrekend wordt.
Dat het non-refundable is betekent dat je het geld kwijt bent als je de boeking annuleert, dus geen recht op restitutie van je aanbetaling.
Tino
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 04 Jan 2008, 17:36 »

Bedankt hoor Teije ik had ook al zoiets gedacht maar ik was het niet zeker maar nu wel nogmaals bedankt hoor ,     Tjinne
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland Bed & Breakfast  |  Topic: Vertaling
Ga naar: