Auteur Topic: De wenslijst voor het nieuwe forum  (gelezen 5642 keer)

Offline Teije

• Administrator
  • *
De wenslijst voor het nieuwe forum
« Gepost op: 12 feb 2006, 20:38 »
Hier wil ik wat wensen van mezelf en anderen samenvatten wat betreft het forum die in andere onderwerpen ter sprake zijn gekomen. Wanneer er nieuwe vragen/tips bijkomen zet ik ze hier in de lijst of maak een onderwerp in de categorie tips.

- laatste polls tonen;
- chatmogelijkheid???
- een 'topic' maken van de kalender zodat je ziet als er nieuwe dingen zijn toegevoegd;
- kunnen kiezen uit verschillende smiley-sets;
- duidelijker icoontjes om de status van een onderwerp aan te duiden (poll, onderwerp waarin je zelf hebt geschreven enz.)
- de knop 'Alles gelezen' op de hoofdpagina werkt niet naar behoren (wordt hopelijk opgelost in een update van de forumsoftware, de knop onderaan werkt trouwens wel goed);
- onderlijning of andere accentuatie van hyperlinks in berichten (je kunt het zelf vet maken bv. maar het zou automatisch moeten kunnen);
- de welkomstmail aanpassen;
- er zijn nog heel wat rechten e.d. die ingesteld kunnen worden (wie mag wat veranderen, verwijderen enz.)

brand maar los, we lossen alles op, alleen we weten nog niet wanneer...

FJR Freak

• Gast
Re: De wenslijst voor het nieuwe forum
« Reactie #1 Gepost op: 07 mrt 2006, 08:47 »
Ik wilde het al eens vragen maar het is niet meer nodig "Reizen door Schotland op de motor" is er ook al zie ik, bedankt Teije.  :icon_thumleft:

gerdamartijn

• Gast
Re: De wenslijst voor het nieuwe forum
« Reactie #2 Gepost op: 07 mrt 2006, 18:57 »
Ik wilde het al eens vragen maar het is niet meer nodig "Reizen door Schotland op de motor" is er ook al zie ik, bedankt Teije. :icon_thumleft:

Zucht,wat een dot van een smily :sunny:!!!

Offline kc

• Schotland fan
Re:De wenslijst voor het nieuwe forum
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2010, 17:27 »
Mag ik nog een wens doen  :icon_smile: ?

Het betreft de doedelzakspeler die aangeeft dat er nieuwe berichten zijn in een (sub)forum.
Van zodra je dat (sub)forum opendoet (en de nieuwe berichten ziet, gemarkeerd met 'nieuw') en weer sluit zonder de 'nieuwe' berichten te openen, kleurt de doedelzakspeler zwart (en onbeweeglijk).

Is het mogelijk die doedelzakspeler 'gekleurd' te laten zolang er 1 of meerdere 'nieuwe' berichten zijn in een (sub)forum ?

Koen