Beste mensen,
Ik ben vanmorgen naar het reisbureau geweest en heb boekjes van Schotland opgehaald. Waarschijnlijk dat we dan in het najaar een week of 2 op vakantie willen. Zelf zou ik heel graag naar Schotland willen. En dan een rondreis met eigen auto. Nu heb ik een mooie rondreis gevonden.
dag 1 e 2 in York, 3,4 en 5 in het lake district, 6 en 7 in de buurt van ayr, 8 en 9 ayr - edinburgh, 10 en 11 Edinburg - Hexham, 12 einde rondreis.
Nu zouden we dan in de dagen 3,4,5 onze vrienden in het lake distrct kunnen bezoeken.
we zouden een dagje edinburgh kunnen nemen.
Verders is het van hexham ongeveer 80 km naar het kasteen van Harry Potter.
Maar wie weet nog meer mooie dingetjes om te doen. Die 3 dagen Lake District komen we heel goed door, omdat ik daar gewoond heb....
Maar wat is nog meer de moeite waard om te gaan bekijken??? En is er met zo'n rondreis wel tijd om dingen goed te kunnen bezoeken?
We hebben zelf in engeland bekeken:
2003: Lake District.
2005: Lake District en Cardiff.
2006: Cornwall, Devon, Isle of Wight.
2006: Wales.
2007: Londen.
Steeds als we een vakantie doorbrachten in Engeland, was het in een stacaravan, behalve cardiff en Londen.
Maar wie heeft er tips, ideeën en adviezen? Het wordt namelijk onze eerste vakantie in Schotland.
Ik heb alleen een klein boekje liggen over schotland, maar als het zeker wordt dat we gaan, dan wil ik een reisboek halen.
Om aan te strepen wat we echt absoluut willen zien, en ook om in NL te kunnen lezen over hoe en wat en de omgeving etc.
We houden van: kastelen bezichtigen, bergens, wandelen, watervallen etc.
En niet te vergeten.... Digitale foto's maken!!!!
Lieve groetjes
linda@familie-pijnenburg.nl