Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 02:57

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Welkom op het vernieuwde forum
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Welkom op het vernieuwde forum  (gelezen 3057 keer)
Teije
Administrator
*

« Gepost op: 08 Feb 2006, 22:01 »

Hallo allemaal,

welkom hier allemaal. Ik hoop dat jullie snel zullen wennen aan het nieuwe forum en plezier zullen beleven aan wat er allemaal meer mee kan dan het oude forum.
Ik zal wel even een categorie aanmaken waar mensen vragen (en antwoorden) kunnen zetten over het gebruik van het forum. Er zitten heel wat leuke mogelijkheden in.

Veel plezier!
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 09 Feb 2006, 18:26 »

Het ziet er goed uit Teije!
(al moet ik wel even wennen aan de felle kleur, en schrok ik dat ik ineens een man bleek te zijn Wink)
[/sub]
Teije
Administrator
*

« Antwoord #2 Gepost op: 09 Feb 2006, 18:32 »

(al moet ik wel even wennen aan de felle kleur, en schrok ik dat ik ineens een man bleek te zijn Wink)
[/sub]

Ja, we bouwen hier van alles om...
Nee, dit forum heeft een veld voor man/vrouw en dat had het oude niet vandaar dat iedereen op de standaardwaarde stond. En waarom dat nu weer mannelijk moet zijn weet ik ook niet... zo ge?mancipeerd is de webdesign wereld dus blijkbaar nog niet.
En welke felle kleuren bedoel je precies? Het geel aan de zijkanten is hetzelfde als op het vorige forum, het blauw is iets lichter, maar komt misschien wat vaker voor. Daarom had ik dat leuke kleurverloop bedacht. Maar de kleuren kunnen we altijd nog aanpassen, ik ben allang blij dat alle data goed over is.
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #3 Gepost op: 09 Feb 2006, 18:37 »

En welke felle kleuren bedoel je precies? Het geel aan de zijkanten is hetzelfde als op het vorige forum, het blauw is iets lichter, maar komt misschien wat vaker voor. Daarom had ik dat leuke kleurverloop bedacht. Maar de kleuren kunnen we altijd nog aanpassen, ik ben allang blij dat alle data goed over is.

Inderdaad, eerst de data over! Het ziet er in ieder geval naar uit dat alles werkt (wat ik tot nu toe heb gezien en uitgeprobeerd!).
Het lichte blauw komt best fel over op mijn scherm, de rest van de kleuren (geel, grijs en donkerblauw in de balken) ziet er wel goed uit hoor! Maar omdat dat lichte blauw zo'n groot deel van het scherm inneemt, maakt het misschien zo fel? En misschien moet ik gewoon even wennen Smiley
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 09 Feb 2006, 20:56 »

[/sub]
Sas,ik mis je ouwe koppie,moet heel erg wennen aan je nieuwe avatar Wink Wink Wink
Ina
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 09 Feb 2006, 22:11 »

Citaat
Sas,ik mis je ouwe koppie,moet heel erg wennen aan je nieuwe avatar Wink Wink
Citaat

Ik vind Sas haar koppie er veel beter uitzien dan dat van die ouwe griezel! Grin

Yours Aye for Scotland
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #6 Gepost op: 09 Feb 2006, 22:23 »

Sas,ik mis je ouwe koppie,moet heel erg wennen aan je nieuwe avatar Wink Wink Wink

Haha, gelukkig was het niet mijn eigen koppie Cheesy Achja, nieuw forum, nieuw koppie he Wink

Ik vind Sas haar koppie er veel beter uitzien dan dat van die ouwe griezel! Grin

LOL, Dankjewel Grin

___

Ik heb net een uurtje lekker zitten spelen met de opties in dit forum, echt een goede switch hoor! Al is het even zoeken in het begin, ik vind het al fijner worden!
jvw
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 04 Feb 2007, 19:32 »

Hallo allemaal,

kan iemand mij in het kort uitleggen wat er veranderd is in de nieuwe situatie. Kan nl. niet zoveel verschil ontdekken met het vorige forum. Hoop wel dat jullie op de oude voet doorgaan met dit forum. Huh

Succes ermee,

Jos.
Ina
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 04 Feb 2007, 20:41 »

Hallo allemaal,

kan iemand mij in het kort uitleggen wat er veranderd is in de nieuwe situatie. Kan nl. niet zoveel verschil ontdekken met het vorige forum. Hoop wel dat jullie op de oude voet doorgaan met dit forum. Huh

Succes ermee,

Jos.

Enige verwarring is begrijpelijk! Aye Je zithier in een discussie van vorig jaar.
We zijn toen overgegaan naar het nieuwe (huidige) forum, het oude had een totaal andere lay-out en mogelijkheden.

Dit weekend is het adres van het forum veranderd, was reizennaarschotland en is nu dus schotlandforum.
Verder is er niets anders dan anders en gaan we gewoon door waar we gebleven waren!

Yours Aye for Scotland
lucsa
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 08 Feb 2007, 09:28 »

Jos, ik was ook even in verwarring door de datum '08 feb'  icon_scratch
Zag pas toen die '2006' staan  icon_pale

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
Teije
Administrator
*

« Antwoord #10 Gepost op: 08 Feb 2007, 11:22 »

evil5 He kalenderlezer,

het is inderdaad een jaar geleden dat we met dit vernieuwde forum doorgingen, wel een klein feestje waard?  bagpiper
Binnenkort zal ik wat van dit soort onderwerpen gaan opruimen zodat mensen niet in de war raken van oude zaken.
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 08 Feb 2007, 12:11 »

Huh Lips Sealed Undecided Verward sad1 Shocked Bonk

ik heb niks zien staan,dus ik heb niks gemeld sad2
Freebird
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 08 Feb 2007, 14:06 »

Strike two! One to go, Gerda  laughing7
Teije
Administrator
*

« Antwoord #13 Gepost op: 08 Feb 2007, 17:29 »

8 februari 2006, nieuw forum, dat is toch net zoiets als 1600, slag bij Nieuwpoort..., toch  tongue3
(o nee, die staat ook niet op de kalender)
Freebird
Schotland fan

« Antwoord #14 Gepost op: 08 Feb 2007, 18:59 »

Kun je nagaan wat er allemaal nog meer niet op de kalender staat waar we Gerda allemaal de schuld van kunnen geven.... hello2 tongue3
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 08 Feb 2007, 20:00 »

Ja en ik heb heel lichtzinnig geroepen dat ik wel voor een schotse evenementenkalender zou zoeken,  Verward sad2
Ik surf me (gelukkig onbeperkt) een ongeluk,maar echte feestneuzen...... Wie toevallig een goeie site heeft (of wil zoeken,misschien kan ik niet zoeken notworthy) GRAAG help
Dan zorg ik wel voor de verwerking.

???Slag bij  Nieuwpoort?  Shocked Als je je dat nog weet te herinneren van school ben je dinosaurisch materiaal laughing8
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 08 Feb 2007, 20:03 »

8 februari 2006, nieuw forum, dat is toch net zoiets als 1600, slag bij Nieuwpoort..., toch tongue3
(o nee, die staat ook niet op de kalender)
Waarom hebben we nog steeds 2 kalenders?Die evenementenkalender is niet echt toegankelijk geloof(weet)ik.Waarom niet gewoon 1 kalender ,dan kan je nog verschillen met kleurtjes ofzo(jaja,niet echt blond he
Ina
Schotland fan

« Antwoord #17 Gepost op: 08 Feb 2007, 21:05 »

http://www.rampantscotland.com/features/festivals.htm

zoiets? dontknow

Yours Aye for Scotland
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 08 Feb 2007, 21:10 »

icon_thumleft jippy,schot in de roos hello2 
McErnootje
Schotland fan

Je zit niet vast waar je zit tenzij je dit besluit

« Antwoord #19 Gepost op: 08 Feb 2007, 22:13 »

ik sluit me overal bij aan lol

kleine update.....
huis staat te koop
onderhandelingen over verkoop eigen bedrijf lopen

en verder willen we weegggggggggg !!!!!!

schotland roept ons......
Freebird
Schotland fan

« Antwoord #20 Gepost op: 09 Feb 2007, 10:55 »

Oh jongens! I ben echt voor jullie aan het duimen dat de verkoop vlotjes maar rustig zal verlopen en dat dit naadloos aalsuitl bij je plannen om naar Schottië te verhuizen...

Zul je ons niet vergeten? Wij, die achterblijven met weeralarmen die niets om het lijf hebben, wij, die stormen trotseren die wel iets om het lijf hadden. Wij, die straks onder Balkenende III moeten wonen, wij, die zo graag met jullie mee willen maar voorlopig dapper uitkijken naar onze aanstaande vakantie (behalve Gerda, geloof ik; die mag pas weer in 2008. Hoe houdt ze het vol!)

PS: langs deze weg solliciteer ik naar de functie van privé chauffeur en mijn vrouw ook... tongue3

Succes!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Welkom op het vernieuwde forum
Ga naar: