Hiya allemaal!
Ik ben Margreet, 45 jaar, getrouwd met Gerard en we hebben 1 zoon, Rudi die 15 is. Huisdieren hebben we ook; cavia Brummy en
hangoorkonijn Spotty.
Mijn hobbies zijn poppenhuizen en miniaturen ( te zien op mijn website), ik zing in 2 koren en ik borduur graag en dan vooral britse, winterse[kerst] en Victoriaanse tafrelen, en helemaal graag een combinatie van deze. ?

?En ik speel graan de game Medal of Honor online met vooral vrienden in Engeland en Schotland. Vandaar ook de naam mrs Stan, da's mijn gamer's naam.
Ik ben altijd al gek geweest van Schotland maar pas zomer 2004 er voor het eerst met vakantie heen geweest. We waren
door verschillende van onze vrienden in Schotland uitgenodigd en de uitnodiging aangenomen. Het werd een heerlijke reis waar bij we 4 overnachtingen in B&Bs hadden en 4 bij verschillende vrienden. Heel leuk was daarbij dat elke plaats van overnachting zo heel anders was; vissershuisje, stewart's house op een landgoed, kleine bovenwoning, boerderij en een grote Victoriaanse stadswoning waarin nog heel veel origineel was. Genieten!! Onze vrienden leerden ons veel over hun land en waren ook de beste gidsen die je je maar kan wensen. Vooral onze maat Rab die geschiedenis als job heeft en zooo veel wist te vertellen en ons dingen liet zien die we anders nooit hadden gezien. ?

?

?

Tijdens onze eerste dag daar meteen haggis geproefd en sindsdien staat het hoog bovenaan onze lijst van favoriet eten!
We hebben het tijdens onze vakantie, maar ook daarna, nog heel wat keertjes gegeten! ?:9 ?:9 ?:9
Groetjes, Margareet