Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 02:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: ook ik zal me ff voorstellen
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: ook ik zal me ff voorstellen  (gelezen 1504 keer)
mrsStan
Gast
« Gepost op: 03 Feb 2006, 13:47 »

Hiya allemaal!

Ik ben Margreet, 45 jaar, getrouwd met Gerard en we hebben 1 zoon, Rudi die 15 is. Huisdieren hebben we ook; cavia Brummy en
hangoorkonijn Spotty.
Mijn hobbies zijn poppenhuizen en miniaturen ( te zien op mijn website), ik zing in 2 koren en ik borduur graag en dan vooral britse, winterse[kerst] en Victoriaanse tafrelen, en helemaal graag een combinatie van deze. ?Smiley ?En ik speel graan de game Medal of Honor online met vooral vrienden in Engeland en Schotland. Vandaar ook de naam mrs Stan, da's mijn gamer's naam.
Ik ben altijd al gek geweest van Schotland maar pas zomer 2004 er voor het eerst met vakantie heen geweest. We waren
door verschillende van onze vrienden in Schotland uitgenodigd en de uitnodiging aangenomen. Het werd een heerlijke reis waar bij we 4 overnachtingen in B&Bs hadden en 4 bij verschillende vrienden. Heel leuk was daarbij dat elke plaats van overnachting zo heel anders was; vissershuisje, stewart's house op een landgoed, kleine bovenwoning, boerderij en een grote Victoriaanse stadswoning waarin nog heel veel origineel was. Genieten!! Onze vrienden leerden ons veel over hun land en waren ook de beste gidsen die je je maar kan wensen. Vooral onze maat Rab die geschiedenis als job heeft en zooo veel wist te vertellen en ons dingen liet zien die we anders nooit hadden gezien. ?Smiley ?Smiley ?Smiley Tijdens onze eerste dag daar meteen haggis geproefd en sindsdien staat het hoog bovenaan onze lijst van favoriet eten!
We hebben het tijdens onze vakantie, maar ook daarna, nog heel wat keertjes gegeten! ?:9 ?:9 ?:9

Groetjes, Margareet Smiley
Ina
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 03 Feb 2006, 15:44 »

Citaat
Vooral onze maat Rab die geschiedenis als job heeft en zooo veel wist te vertellen en ons dingen liet zien die we anders nooit hadden gezien. ?Groetjes, Margareet Smiley

Welkom,

't zou leuk zijn als je juist over die dingen eens wat zou willen vertellen.

Yours Aye for Scotland
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 03 Feb 2006, 17:01 »

welkom Mrs stan,wat leuk die hobby,dat heeft ook mijn interesse Geef svp je site naam,dan kan ik je maaksels zien. :agent Nu over Schotland Welkom op de site,en ik sluit me aan bij de vorige schrijfster,foto's en verhalen graag!!!Veel plezier en nogmaals,welkom bij de club Knipoog ?Knipoog

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 03 Feb 2006, 22:28 »

ook welkom hier bij onze 'club' ik sluit mij graag aan bij de vorige schrijfsters, ik ben ook benieuwd naar de verhalen/foto's etc
 :9

lucsa
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 04 Feb 2006, 01:18 »

Welkom Margreet op het Schotland forum. Smiley

@Gerdamartijn
De site vind je terug in het profiel van mrsStan. Knipoog

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
FJR Freak
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 04 Feb 2006, 02:08 »

Ook van mij welkom op dit forum Margreet.
Smiley
Teije
Administrator
*

« Antwoord #6 Gepost op: 04 Feb 2006, 09:05 »

Hoi Margreet,

welkom bij de club. Volgens ons ben je de eerste hier die haggis echt lekker vindt, dat maakt je al schotser dan wij!
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #7 Gepost op: 04 Feb 2006, 10:43 »

Hoi Margreet (bekende naam, prikpagina? Smiley), welkom hier! ?:hi

We willen natuurlijk wel weten wat je allemaal hebt gezien en waar je geweest bent :ja
mrsStan
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 06 Feb 2006, 15:23 »

Hiya allemaal,

Bedankt voor jullie leuke warm welcome! Smiley

Ja Sas, ik kom ook regelmatig op de prikpagina. Via het smoelenboek daarvan vond ik jouw webby en dus ook dit forum! Cool
Een paar weken geleden heeft daar nog een foto van ons in Rara gestaan, van de standing stones van Lundin Links in
Scotland.
Ik zal een verslagje proberen te schrijven over onze reis naar Schotland. Zal in doen bij de reisverslagen elders op het forum.

Gerdamartijn, ik heb je mailtje gehad. Leuk!!! Bedankt voor je leuke lieve reactie! Smiley

Groetjes
Margareet
mrsStan
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 06 Feb 2006, 16:52 »

Oooooh da's balen!! Had ik een compleet verslag van onze reis naar Schotland geschreven, wil ik het plaatsen, krijg ik te horen dat in niet ben ingelogd hoewel ik dat wel was ?Sad ?Nu is m'n hele verslag weg ?Sad
Geen tijd meer nu om het opnieuw te schrijven. Dat doe ik morgen wel en dan beter misschien eerst elders op de puter in klad ofzo... Want dit is erg jammer. had bijna anderhalf uur getypt geloof ik...

Groetjes
Margareet
Ina
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 06 Feb 2006, 17:35 »

Dat is sneu, het overkomt mij ook regelmatig, ik ben dan ingelogd en halverwege m'n verhaal wil ik dan nog even een link nakijken of zo en ja hoor ..weg verhaal.
Maar ik denk dat het op het nieuwe forum beter zal gaan daar kun je ingelogd blijven!

Yours Aye for Scotland
lucsa
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 06 Feb 2006, 17:48 »

Voor het schrijven van grote teksten is het inderdaad veiliger (ook reeds ervaren)dat te doen in een ander programma (bv word).
Eens de tekst af kan je die gemakkelijk plaatsen, waar je hem hebben wil.

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: ook ik zal me ff voorstellen
Ga naar: