Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 02:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Leven in Schotland  |  Emigreren naar Schotland  |  Topic: TV-programma zoekt emigranten
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: TV-programma zoekt emigranten  (gelezen 1242 keer)
IkVertrek
Gast
« Gepost op: 07 Nov 2007, 16:39 »

Voor het succesvolle tv-programma 'Ik Vertrek' ben ik op zoek naar mensen die definitief gaan emigreren en een eigen bedrijf beginnen. 

'Ik Vertrek' is een realityprogramma wat wij maken voor de Tros. Een gezin/stel wordt gevolgd ten tijden van hun definitieve vertrek, hun aankomst en de ontwikkelingen! Tot nu toe heeft ons programma heel veel kijkers en positieve reacties opgeleverd voor de deelnemers. Het levert zelfs een behoorlijke exposure op!

Voor vragen over dit programma kunt u mij bellen of mailen.

Hartelijke groet,

Eva Hulscher

Redacteur 'Ik Vertrek'

eva.hulscher@stokvis625.nl

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 07 Nov 2007, 20:34 »

Dit is wat voor de Rapaljefans!

Waar zijn die trouwens gebleven?

McErnootje
Schotland fan

Je zit niet vast waar je zit tenzij je dit besluit

« Antwoord #2 Gepost op: 19 Dec 2007, 11:11 »

mmmmmmmm nergens eigenlijk.
nog steeds in vlaardingen.
inmiddels wel wat meer aandacht voor ons huis maar nog geen definitieve data voor vertrek.  protest

en nee, dit is niet iets voor ons.  Nee!!!
met alle respect voor de makers maar ze zijn, zoals zoveel andere van die programma's, op zoek naar mensen waarbij het niet helemaal goed loop zodat de mensen wat sensatie op hu tv hebben.
Nou dat zijn we zeker niet van plan. We zullen heus wel uidagingen hebben maar niet tv waardig.
Het enige waar we aan denken is die bbc serie waar ze een huis voor je gaan zoeken en dan de keuze hebt uit drie huizen. gewoon voor de fun en misschien levert het wat op.

Zo jullie zijn weer op de hoogte, ik hoop dat ik binnenkort leukere berichten voor jullie heb.

Groetjes Erno en Laura  wave
frama
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 19 Dec 2007, 13:06 »

Dat klopt!!! Ik heb hier wat over gelezen op een ander forum. Het ging om een stel dat naar Madeira wilde verhuizen. Wat blijkt... Na het intake gesprek met de programmamakers mochten ze niet meedoen. Ze waren te slim/goed voorbereid. Ze zochten inderdaad stellen waar het naar alle waarschijnlijkheid wel moeilijk mee zou gaan, zodat wij met z'n allen thuis op de bank ons kunnen verkneukelen over die 'domme emigraten'. Inderdaad, niet doen hoor!!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Leven in Schotland  |  Emigreren naar Schotland  |  Topic: TV-programma zoekt emigranten
Ga naar: