|
FJR Freak
Gast
|
 |
« Gepost op: 12 Jan 2006, 08:05 » |
|
Hallo allemaal, ik wil mij hierbij even voorstellen, mijn echte naam is Frans 52 jaar en woon in Noord-Brabant. Mijn vrouw en ik gaan sinds 1995 regelmatig naar Schotland op vakantie, wij reizen meestal met de motor, maar soms ook met de de auto. Wij hopen mede door dit forum nieuwe ideen op te doen en mogelijk door ons opgedane ervaringen te delen met andere forum gebruikers. Onze complimenten voor de oprichters van dit forum, Lies en Teije, het is een prachtig initiatief om Schotland te promoten en zo ook Schotland liefhebbers bij elkaar te brengen als is het dan virtueel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marien
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 12 Jan 2006, 09:14 » |
|
Welkom!! En dat we maar veel ervaringen mogen lezen!
|
|
|
|
|
|
DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!! http://W
|
|
|
|
FJR Freak
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 12 Jan 2006, 11:49 » |
|
Bedankt Marien, mijn eerste bijdrage staat in het forum onderdeel Schotland accommodatie/vakantiehuisjes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Teije
Administrator
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 12 Jan 2006, 18:13 » |
|
Hallo Frans,
zoals je ziet kunnen we zelfs het verwelkomen van nieuwe Schotland-gekken al aan anderen overlaten... Maar zoals Marien al zei, welkom bij deze (best wel enthousiaste) club, hoe meer zielen hoe meer informatie we kunnen delen. Wij zijn zelf geen motorrijders, maar Schotland is er wel het land bij uitstek voor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 12 Jan 2006, 18:22 » |
|
Welkom hier, Frans, tussen alle Schotland gekken en verslaafden :hi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lucsa
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 12 Jan 2006, 20:42 » |
|
Ook van ons welkom op dit forum. niet alleen motorrijder zie ik, maar ook nog de juiste motor. :9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 12 Jan 2006, 21:47 » |
|
welkom frans, join de club Wij zijn altijd benieuwd naar de ervaringen van anderen. Ik hoop ook nog jaaaaaaaaren op vakantie naar Schotland te gaan. Wij proberen in het voorjaar even een lang weekend te gaan, want helaas zit het er dit jaar niet in  Kids zijn helaas niet zo'n Schotland fan, te weinig disco etc. Hun tijd komt nog wel hoop ik maar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FJR Freak
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 13 Jan 2006, 07:36 » |
|
Allemaal bedankt voor het warme welkom op dit forum, ik begin mij hier zo al een beetje thuis te voelen en het doet mij deugt dat ik niet de enigste motorrijder op dit forum ben, en zoals Lucsa het al zei inderdaad ook nog met de juiste motor maar goed dit terzijde. Wij gaan trouwens ook wel eens met de auto op vakantie want een auto heeft ook zo zijn voordelen, maar de motor is en blijft favoriet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerdamartijn
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 13 Jan 2006, 21:56 » |
|
Ook vanuit Amsterdam een hartelijk welkom,en inhakend op je zin:"al is het maar virtueel",misschien een idee naar Teje en Lies,ik heb al gedacht aan een soort fanclubdag,maar dan anders,gewoon een bijeenkomst met de meest trouwe forumfans.Lijkt me leuk om dat in bv Edinburg te doen  . Maar ook zonder dat,gezellig weer iemand erbij
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FJR Freak
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 14 Jan 2006, 09:11 » |
|
Ook vanuit Amsterdam een hartelijk welkom,en inhakend op je zin:"al is het maar virtueel", misschien een idee naar Teije en Lies, ik heb al gedacht aan een soort fanclubdag, maar dan anders,gewoon een bijeenkomst met de meest trouwe forumfans. Lijkt me leuk om dat in bv Edinburgh te doen  .Maar ook zonder dat, gezellig weer iemand erbij Quote: gerdamartijnBedankt gerdamartijn. Het idee op zich is zo gek nog niet, op meer forums worden regelmatig bijeenkomsten voor forumleden georganiseerd. :koffy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 14 Jan 2006, 09:19 » |
|
:idee Het idee op zich is zo gek nog niet, op meer forums worden regelmatig bijeenkomsten voor forumleden georganiseerd.:koffy
Quote: FJR Freak
En dat is soms best heel gezellig  Maar als het in Edinburgh is, kom ik niet hoor  Volgens mij wonen wij best verspreid over Nederland zeker? Noord-Holland, Noord-Brabant, Groningen. Maar wel een leuk idee!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lucsa
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 14 Jan 2006, 10:02 » |
|
En dat is soms best heel gezellig  Maar als het in Edinburgh is, kom ik niet hoor  Volgens mij wonen wij best verspreid over Nederland zeker? Noord-Holland, Noord-Brabant, Groningen. Maar wel een leuk idee! Quote: Sas.Vergeet de Belgen niet. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 14 Jan 2006, 10:13 » |
|
Sorry! ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lies
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 16 Jan 2006, 19:52 » |
|
Hoi Frans van harte welkom op dit forum en leuk dat je alvast allerlei tips hebt gegeven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FJR Freak
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 19 Jan 2006, 07:10 » |
|
Hoi Frans van harte welkom op dit forum en leuk dat je alvast allerlei tips hebt gegeven
Quote: Lies
Bedankt Lies.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ina
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 09 Mrt 2006, 18:15 » |
|
Gefeliciteerd Frans met je nieuwe titel (en ster!) op het forum! 
|
|
|
|
|
|
Yours Aye for Scotland
|
|
|
|
FJR Freak
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 09 Mrt 2006, 18:27 » |
|
Gefeliciteerd Frans met je nieuwe titel en ster! op het forum!  Ja bedankt Ina, ik ga vanaf vandaag Teije een beetje assisteren met het moderaten, lijkt me wel leuk. Global Moderator, ik moet er zelf ook nog aan wennen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 09 Mrt 2006, 19:05 » |
|
Ja bedankt Ina, ik ga vanaf vandaag Teije een beetje assisteren met het moderaten, lijkt me wel leuk.? ? Global Moderator, ik moet er zelf ook nog aan wennen.?  Gefeliciteerd met je nieuwe functie! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerdamartijn
Gast
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 09 Mrt 2006, 21:10 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lucsa
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 09 Mrt 2006, 21:28 » |
|
Proficiat Frans met de nieuwe functie hier op het forum. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FJR Freak
Gast
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 10 Mrt 2006, 09:18 » |
|
Allemaal bedankt voor de felicitaties.  Ik ga Teije zoals al gezegd een beetje helpen met het op orde houden van het forum, mede doordat het de laatste tijd een stuk drukker op het forum is geworden. Door mijn Global-Moderator rechten kan ik nu de "dagelijkse" berichten stroom ook een beetje beheren zodat het forum, ook als Teije er niet is, netjes, opgeruimt en verschoont blijft van ongewenste berichten. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 10 Mrt 2006, 12:51 » |
|
Allemaal bedankt voor de felicitaties.  Ik ga Teije zoals al gezegd een beetje helpen met het op orde houden van het forum, mede doordat het de laatste tijd een stuk drukker op het forum is geworden. Door mijn Global-Moderator rechten kan ik nu de "dagelijkse" berichten stroom ook een beetje beheren zodat het forum, ook als Teije er niet is, netjes, opgeruimt en verschoont blijft van ongewenste berichten.  He Frans, ik kom wat achteraan, maar ook van harte hoor! het blijft lekker druk hier
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|