Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 02:20

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Schots geruit behang
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Schots geruit behang  (gelezen 2965 keer)
joke schot
Gast
« Gepost op: 06 Jan 2006, 22:49 »

Ik ben een beetje een echte schot, nou ja, mijn naam dan...........
Leuk zeg zo'n "schottensite"
Ik ben eenmaal in Schotland geweest en wil zeker nog eens terug!

Ik wil binnenkort mijn huiskamer verbouwen en ben op zoek naar .... SCHOTS GERUIT BEHANG!
Op internet vind ik wel wat sites, maar is er iemand die een leuke tip heeft voor me (of leuke andere interieurtips heeft daaromtrent?)

Bij voorbaat dank!
Groetjes
Joke
Ina
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 07 Jan 2006, 09:44 »

Heftig hoor!
Met zo'n naam en zulk behang ben je wel het meest Schots van ons allemaal!(zie topic:Hoe Schots ben jij?)

Yours Aye for Scotland
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 07 Jan 2006, 15:59 »

Inderdaad lekker heftig :goed

Maar geen idee waar je zoiets kan krijgen. Er bestaat wel fotobehang, maar dan moet je wel een foto of plaatje met een
hele hoge resolutie inleveren. Had de behangwinkel ook geen opties? Succes in ieder geval met je zoektocht! (en ik ben benieuwd naar het resultaat!
Smiley)
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 07 Jan 2006, 20:30 »

Welkom,

ik weet niet hoeveel behang je nodig hebt,misschien kun je behangen met texiel.Gewoon een Schotse ruit-stof zoeken en daarmee de wanden bespannen,met een nietpistool. Geef nog wat specificaties door,je merkt wel,we denken met je mee.
Teije
Administrator
*

« Antwoord #4 Gepost op: 07 Jan 2006, 22:03 »

Hallo Joke,

allereerst natuurlijk welkom op het forum; je ziet het, je bent niet de enige Schot in hart en nieren, hoewel we waarschijnlijk allemaal stilletjes jaloers zijn op je achternaam!
Op http://cottage-behang.debehangsite.nl/cottage-behang.htm zien we een simpel en nogal kleurloos ruitje als behang staan, maar ze beweren veel meer te hebben dan alleen op de site staat. Ze zitten in Eindhoven, maar je zou ze natuurlijk eens kunnen bellen: 040-2434486 (volgens de site).
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Schots geruit behang
Ga naar: