Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 02:13

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Mag ik me even voorstellen?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Mag ik me even voorstellen?  (gelezen 1366 keer)
gerdamartijn
Gast
« Gepost op: 03 Jan 2006, 20:32 »

Hallo,ik ben Gerda Martijn en ga in Mei voor het eerst wandelen in Schotland.Mijn vriendin woont al 25 jaar in Montrose,en nadat ik dit voorjaar bij haar op bezoek ben geweest was ik compleet verkocht.!!!
De treinreis van Edinburg (en natuurlijk de stad zelf) gaven me het idee,hier moet ik weer terug. ? ? ?
Deze site is zo heerlijk om vast te voorpretten.Een prima idee,en ik zal dus regelmatig "langswippen".
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 03 Jan 2006, 20:44 »

Hoi, welkom hier!

(verslavend he, Schotland Knipoog)
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 03 Jan 2006, 21:46 »

Hoi Gerda,

welkom hier. Leuk he, zo'n topic waar je je hart kan ophalen aan schotland.
Ik vind het ook een geweldig land, alleen mijn kids wat minder, tja pubers he?
Misschien zien ze over een paar jaar het 'licht' wel!
Maar voorlopig kan/mag ik om het jaar naar Schotland, dus haal ik mijn hart weer op, en hier blijf ik bij met alles.

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 04 Jan 2006, 14:09 »

Hoy wilma,was jij niet gek van de reizigerserie van Diana Gabaldon? Ben zo benieuwd of je in Stirling nog iets van die boeken terugvind. groetjes
gerda
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 04 Jan 2006, 22:05 »

ja, ik ben idd gek van die reizigerserie van Diana gabaldon, maar kon zelf in Stirling niet zo gauw iets vinden. Ook niet bewust naar gezocht hoor, maar wel dus speciaal naar Culloden Battlefield geweest en al die clan stenen bezocht. Namen kwamen allemaal bekend voor, en de presentatie was ook heel indrukwekkend, voor mij dan, omdat het, ondanks dat het een fictie verhaal is, toch herkenbaar is.
Maar de rest van de familie had er dus niets mee, vonden het zelfs wat teleurstellend.

Marien
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 05 Jan 2006, 00:14 »

Welkom Gerda. Heel veel tik en lees plezier hier!

Hoe komt het trouwens dat jouw vriendin daar woont? Helemaal niet nieuwsgierig hoor! ?
Knipoog

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 05 Jan 2006, 14:37 »

Citaat
Welkom Gerda.Heel veel tik en lees plezier hier!

Hoe komt het trouwens dat jouw vriendin daar woont? Helemaal niet nieuwsgierig hoor! ?
Knipoog

Quote: Marien
Hallo Marien,zal ik je het verhaal dan maar vertellen? De liefde!!!!Ze heeft hier een Schot ontmoet en die kon het hier niet vinden,dus zij met hem mee.Nu zit ze( gescheiden dus alleen) in Montrose en komt vaak naar Amsterdam.Maar ja de soc.voorzieningen zijn daar veel beter dan hier,dus ze blijft zitten waar ze zit.
Voordat je gaat zoeken,Montrose is 2 uur met de trein naar boven vanaf Edinburg. gr
gerda
Marien
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 05 Jan 2006, 16:27 »

Vandaar!
Op zich wel handig voor jou zo'n adresje daar!  Knipoog

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 05 Jan 2006, 19:26 »

Citaat
Vandaar!
Op zich wel handig voor jou zo'n adresje daar! ?Knipoog

Quote:
Marien

nou,als ik ga dan beppen we een slag in het rond,dus als ik met Bert samen ?naar Schotland ga dan gaan we om Montrose heen.Samen met die vriendin in Edinburg zijn en dan door het kletsen bijna niets van de stad zien,je kent dat wel.gr gerda
:koffy
Marien
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 06 Jan 2006, 00:07 »

Tja, maar als je elkaar zoveel te vertellen hebt........
Maar je hebt gelijk het zien van dat mooie Schotland mag er niet onder lijden! ?Smiley

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Mag ik me even voorstellen?
Ga naar: