Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 01:48

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Schots Festival
Pagina's: [1] 2   Omlaag
Print
Auteur Topic: Schots Festival  (gelezen 4203 keer)
Merenwen
Gast
« Gepost op: 04 Dec 2005, 21:06 »

Ik weet niet of jullie interesse hebben (vast wel!) maar ik vind het Keltisch Festival altijd hartstikke leuk, zeker om je een beetje "in schotse sferen" te begeven.

Ik zie op de site dat ze volgend jaar ook een Schots Festival hebben in Dordrecht. Lijkt me super!

Voor meer info www.keltischfestival.nl
Marien
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 04 Dec 2005, 22:07 »

Zijn er ook 2 keer geweest. Inderdaad een heerlijke sfeer!

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 06 Dec 2005, 17:58 »

Ja, jammer dat het zo ver weg is met het OV van Enkhuizen. We zijn er ook 2 keer geweest, ik vond het wel leuk, maar niet de moeite (en het geld) waard om er afgelopen jaar weer zo ver voor te reizen.
FJR Freak
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 23 Jan 2006, 11:39 »

Het Schots Festival (v/h Keltisch Festival) welke dit jaar op 27 en 28 mei 2006wordt gehouden heb ik inmiddels in de kalender geplaatst.
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #4 Gepost op: 23 Apr 2006, 22:10 »

Het Schots Festival (v/h Keltisch Festival) welke dit jaar op 27 en 28 mei 2006wordt gehouden heb ik inmiddels in de kalender geplaatst.

Enkhuizen concurreert met Eire at the Top op 27 mei. Een Iers festival (redelijk klein van opzet) met bands (dit jaar o.a. Rapalje), kraampjes en uiteraard Ierse (alcoholische) drankjes? Whisky Jammergenoeg nog geen Schots festival hier, maar het is tenminste iets? icon_biggrin

Voor de geinteresseerden: gratis toegang, het begint om 13:00, op 3 minuutjes lopen van het station en de veerboothaven.
maar natuurlijk is het Schots Festival leuker? tongue3
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 24 Apr 2006, 16:51 »

Kijk gratis toegang icon_thumleft,dat moeten we hebben.De prijzen van de Schots/keltische feestgangers zijn goed hoog zeg.En ze verschillen nogal (op de site staan andere prijzen tongue3 dan vermeld in de kalender nono)
Teije
Administrator
*

« Antwoord #6 Gepost op: 24 Apr 2006, 22:49 »

Gelukkig zijn de 'echte' prijzen lager geworden dan we in de kalender hebben staan, maar we hebben het wel door, we zullen iets anders moeten verzinnen voor de '2e' kalender. Het was ooit de 1e kalender bedoeld voor evenementen en tv-programma's. De andere kalender is alleen zichtbaar en toegankelijk voor forumleden en meer voor het uitwisselen van wanneer iemand op reis is en worden er feestdagen op getoond (zoals onze verjaardagen als je die in je profiel zet).

We gaan erover nadenken...
Mikey
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 16 Mei 2006, 11:28 »

Ik heb 2 tickets liggen voor het festival... wegens de geboorte van mijn 2e dochter kan ik niet gaan, is een beetje te ver om van Brugge naar Dordrecht te rijden met een boreling.

Dus wie zin heeft om te gaan, geef me een seintje en ik stuur je de tickets. First come, first serve!!! Je kan natuurlijk ook beginnen opbieden laughing7

Groeten,
Mikey

"Freedom is best, I tell thee true, of all things to be won. Then never live within the bond of slavery, my son." - William Wallace -
Mikey
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 18 Mei 2006, 07:27 »

Amaaai, is er echt niemand die GRATIS naar het festival wil gaan? Voor alle duidelijkheid dit is geen grap !

Groeten,
Mikey

"Freedom is best, I tell thee true, of all things to be won. Then never live within the bond of slavery, my son." - William Wallace -
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #9 Gepost op: 18 Mei 2006, 07:37 »

Nouja, als je er zo nodig van af moet, dan offer ik me wel op  laughing7
Zijn ze nog specifiek voor een bepaalde dag?
Mikey
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 18 Mei 2006, 12:32 »

Nouja, als je er zo nodig van af moet, dan offer ik me wel op  laughing7
Zijn ze nog specifiek voor een bepaalde dag?

Niet dat ik er zo nodig van af moet, maar hier liggen ze toch maar. Dan maak ik liever iemand anders gelukkig mee...

De tickets zijn voor beide dagen geldig! Als je me zegt waar ik ze moet sturen dan doe ik ze zo snel mogelijk op de post.

Groeten,
Mike

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 18 Mei 2006, 13:36 »

Nou, ons ollanders, het blijft een raar volkje.? laughing7 Gefeliciteerd met de geboorte Maes? hello2? hello2
Mikey
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 18 Mei 2006, 14:14 »

Dankjewel Gerda  icon_smile

ps: de tickets zijn reeds de deur uit!

Slainte,
Mikey

Ina
Schotland fan

« Antwoord #13 Gepost op: 18 Mei 2006, 19:47 »

http://www.walkforwallace.com/ Mikey ik zag jouw naam op deze site, ik weet dat Albannach dan optreed in Stonehaven (20 aug) en wij willen daar heel graag heen maar ik heb geen idee hoe ik aan kaarten kan komen, heb jij enig idee?

Yours Aye for Scotland
Mikey
Schotland fan

« Antwoord #14 Gepost op: 18 Mei 2006, 21:00 »

http://www.walkforwallace.com/ Mikey ik zag jouw naam op deze site, ik weet dat Albannach dan optreed in Stonehaven (20 aug) en wij willen daar heel graag heen maar ik heb geen idee hoe ik aan kaarten kan komen, heb jij enig idee?

De 2 organisators ken ik persoonlijk... heb dan ook deze poster gemaakt voor dit event:
N.B: plaatje staat er niet meer [opmerking van Teije]

Hierop kan je het telefoonnummer zien. Ik kan je eventueel ook een email adres bezorgen.

Groeten,
Mikey

Ina
Schotland fan

« Antwoord #15 Gepost op: 18 Mei 2006, 21:20 »

Mooi werk hoor!
Zou heel graag dat e-mailadres van je willen hebben.

Yours Aye for Scotland
Mikey
Schotland fan

« Antwoord #16 Gepost op: 19 Mei 2006, 09:01 »

Mooi werk hoor!
Zou heel graag dat e-mailadres van je willen hebben.

Is bij deze gebeurt via een persoonlijk bericht  icon_thumleft

Groeten,
Mikey

Marien
Schotland fan

« Antwoord #17 Gepost op: 27 Mei 2006, 12:50 »

En Sas wanneer ga je nu? Het weer ziet er voor morgen goed uit, dus het kan zijn dat wij er dan ook zijn! Zijn nog aan het puffen van 2 dagen Disney, maar wie weet hebben we morgen toch wel weer genoeg puf om te gaan.

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #18 Gepost op: 27 Mei 2006, 13:10 »

Waarschijnlijk morgen  hello2

Ik sta nu op het punt om te gaan Iers festivallen in Enkhuizen, dus hopelijk ben ik morgen nog een beetje helder  Whisky tongue3
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #19 Gepost op: 27 Mei 2006, 18:28 »

Nu zeker weten morgen, de postbode maakte het nog even spannend met de bezorging van de kaartjes? laughing7
Maar ze lagen vanavond in de bus, dus zeker weten dat ik er morgen ben! Vlag
Als ik jullie herken, of jullie mij, gezellig! Gaan er nog meer mensen heen van dit forum eigenlijk?

Vandaag tijdens Rapalje in Enkhuizen begon het te regenen, ik hoop morgen op beter weer? sunny!
Marien
Schotland fan

« Antwoord #20 Gepost op: 27 Mei 2006, 18:32 »

Volgens het KNMI wordt het aan de kust mooi weer, dus we gaan. En je kan ons herkennen aan de hond (een bruin witte Cavalier King Charles spaniel (een "Pim Fortuyn hondje") in combinatie met een een blond 6 jarig jongetje.
Anders moet je onze vakantie fotos nog maar eens goed bekijken.

Of zullen we een Schots vlaggetje dragen?  laughing7 laughing7 laughing7

Maar ehh, hoe kunnen we jullie herkennen? Is je haar nog steeds rood?

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #21 Gepost op: 27 Mei 2006, 18:47 »

Als jullie er nog steeds zo uitzien als op de vakantiefoto's, dan ga ik gewoon mensen aanspreken met: Ben jij soms Marien? (of in het geval van een man: Hans?). Aarjen moet helaas werken morgen (ploegendienst...), dus ik ga samen met een vriendin van me.

Ik: 1.80 meter, kort rood/paarsig haar, piercing in mijn neus en lip en het ligt aan het weer morgenochtend wat ik aantrek. Waarschijnlijk een Schots rugbyshirt (met "Famous Grouse" of "Scotland on Sunday"(wel toepasselijk voor morgen) op de voorkant), misschien een geruit rokje.
Vriendin: is een klein meisje, dreadlocks, verder geen idee wat ze aanheeft? tongue3

Lijkt me leuk als ik jullie morgen spreek, ik zal opletten of ik een klein jongetje met een "droomhondje van mijn ouders" zie!!
Marien
Schotland fan

« Antwoord #22 Gepost op: 27 Mei 2006, 18:50 »

OK, dat haar zien we niet zo snel over het hoofd.  laughing7

Mochten er morgen nog meer forumgangers naar het Schots festival gaan, we organiseren een spontane mini-meeting  wave van 14:00 tot 14:45 bij het optreden van Rapalje. We zijn er in elk geval en zien wel wie er nog meer komen. Kenmerken: zie hierboven.

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #23 Gepost op: 27 Mei 2006, 19:51 »

Ik ben er niet, maar wens jullie erg veel plezier hoor. En mooi weer, maar volgens mij zit dat wel goed.
enne, wel verslag doen he? met foto's haha.
Ik denk dat jullie ons forum maar vertegenwoordigen. wave

Scotland-lovers
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: 27 Mei 2006, 20:28 »

Wij zijn vandaag al geweest: de dag begon gelukkig droog, maar het terrein was al drassig. Het is tot ongeveer 2 uur droog gebleven en hebben zoals gewoonlijk weer enorm genoten van vanalles: mensen kijken, muziek, kramen, bekende gezichten tegenkomen, sfeertje etc.

Petje af voor de organisatie die het piekfijn in orde had (ook hun website!)

Helaas zijn we ca. 4 uur vertrokken wegens het natte weer: we gingen er vanuit, dat de bands niet als 'massed bands' zouden optreden in deze regen.

Voor de mensen die zondag gaan: neem laarzen mee!

Even een beeldje scheppen (heb slechts 2 plaatjes toegevoegd ivm regels en capaciteit op dit forum:
Pagina's: [1] 2   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Schots Festival
Ga naar: