Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 01:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Hallo allemaal!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Hallo allemaal!  (gelezen 1370 keer)
Merenwen
Gast
« Gepost op: 04 Dec 2005, 20:31 »

Hoi,ik ben Merenwen. Wat een geweldig forum! Ik zie dat hier ook allemaal Schotland-freaks zitten, net zoals ik! Leuk!!

Ik heb al een beetje rondgekeken, en ga nu nog ff verder lezen in de diverse topics!
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 04 Dec 2005, 21:23 »

welkom hier, ja het is hier ook heel leuk hoor, deze forum is toch een van de eerste die ik bekijk als ik de pc opstart.
Wij zijn allemaal enthousiast, dus welkom, ga je geregeld naar Schotland? vakantie??? vertel maar, leuk weer wat verhalen.

Teije
Administrator
*

« Antwoord #2 Gepost op: 05 Dec 2005, 00:07 »

Hoi Merenwen (keltische naam?),

welkom op het forum en hopelijk heb je er wat aan. Natuurlijk zijn we ook benieuwd waarom jij zo'n Schotland-fanaat bent en wat je er misschien al beleefd hebt.

Teije & Lies
Marien
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 05 Dec 2005, 19:18 »

Van harte welkom en tik maar lekker mee!

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #4 Gepost op: 06 Dec 2005, 17:46 »

Welkom hier!
lucsa
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 08 Dec 2005, 17:50 »

Welkom hier op het forum.

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
Merenwen
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 19 Dec 2005, 22:48 »

Dank jullie wel allemaal!

Ik ben zo'n 6 jaar geleden voor het eerst naar Schotland geweest, ik wilde altijd al daarnaartoe, waarom weet ik eigenlijk niet. Het leek me gewoon een super mooi land en het leek me ook hoogtijd erheen te gaan.

En inderdaad, na 1 x was ik gelijk verslaafd!
Geweldig mooi! Iedereen heeft het over zonvakanties naar het zuiden, op strand liggen bakken etc etc, maar da's niks voor mij! Nee hoor, geef mij
maar Schotland, met wind en regen erbij, maakt me niks uit!

Ik vind de natuur echt geweldig mooi. De landschappen zijn echt adembenemend, de mensen zijn vriendelijk en hartelijk. Schotland is een land met een roerige geschiedenis, een rijke cultuur, historische gebouwen, ga zo maar door. Erg interessant allemaal. Voor mij is het de ultieme vakantie, een combinatie van al het bovenstaande. Daar kan een strandvakantie echt niet aan tippen!

En het verveelt me ook nog steeds niet. Heel het jaar kijk ik met hart en ziel naar de vakantie in Schotland uit!
 ?Smiley
Marien
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 19 Dec 2005, 23:13 »

Ik kan het alleen maar met je eens zijn, denk er precies zo over. Zonnen lukt mij tegenwoordig al niet eens meer, dus dan maar lekker wandelen in dat mooie Schotland!

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #8 Gepost op: 20 Dec 2005, 07:47 »

Citaat
Iedereen heeft het over zonvakanties naar het zuiden, op strand liggen bakken etc etc, maar da's niks voor mij! Nee hoor, geef mij maar Schotland, met wind en regen erbij, maakt me niks uit!
Quote:
Merenwen

Ik ben nu afgelopen 3 jaar nog elke keer verbrand uit Schotland teruggekomen ?Cool (ik ben ook zo bleek als een innercity Brit, dat terzijde). En dat gevoel komt mij (en anderen hier?) erg bekend voor ?Smiley
Marien
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 20 Dec 2005, 11:18 »

Ja hoor, want wij zaten geregeld in erg mooi weer daar en hier in Nederland was het dan huilen met de pet op. Wij zaten daar dan dubbel zo lekker! ?Smiley

Merenwen
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 21 Dec 2005, 13:43 »

In augustus ben ik ook een beetje verbrand inderdaad. Met de zon in je giechel een aantal uur in de Glen wandelen, en het is zo gebeurd! Maar gelukkig nooit zo heftig verband als in Spanje. Ik ben ook zo vreselijk wit, ik verbrand alleen al als ik aan zon denk!
Marien
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 21 Dec 2005, 19:24 »

Een echt Schots huidje! ?Knipoog

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Hallo allemaal!
Ga naar: