Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 01:25

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: Jammer, maar we zijn weer thuis
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Jammer, maar we zijn weer thuis  (gelezen 603 keer)
hofvliet
Gast
« Gepost op: 06 Aug 2007, 07:11 »

Na twee fan-tas-ti-sche weken in schotland moesten we weer naar huis. Ik had mijn jongste zoon wel gemist maar voor de rest had ik nog heel lang in Schotland willen blijven. Ik baal als een stekker dat het voorbij is.
Ons reisschema was Stirling (om naar Doune Castle, beroemd van de film Monty Pyton and the holy grail) Skye - North Uist, Benbecula, South Uist, Harris, Lewis, Ullapool, daar flink wat rondrijden en weer naar huis. Heel veel bekeken!

Het weer was koel en wij vonden dat heerlijk. Ik denk dat ik mijn fleecevestje elke dag aangedaan heb terwijl ik echt niet kouwelijk aangelegd ben.
Ik heb al een deel van mijn verslag op mijn weblog gezet, voor belangstellenden de link:
http://verhaalachterfoto.web-log.nl/verhaalachterfoto/scotland_2007/index.html
ik probeer er elke dag een dag bij te zetten.
en hier
http://s15.photobucket.com/albums/a377/KarinvanVliet/2007%20Schotland/?start=all
een selectie van de foto's die ik gemaakt heb. Volgens de teller v/d camera heb ik er ruim 1900 gemaakt waarvan er 1100 op de pc gezet zijn en daarvan heb ik er 215 uitgekozen om te uploaden.

groetjes,
Karin van Vliet
nelleke
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Aug 2007, 19:52 »

hoi karin,
zo te zien een mooie reis. Hebben jullie de overtochten van te voren besproken of niet?? Ik zag op internet dat je ook een soort combipas kunt kopen maar die is toch best wel aan de prijs 30 pond p/p en 160 pond voor ons busje.
Is de natuur te vergelijken met dat van skye, dat vonden we schitterend.

groetjes nelleke
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: Jammer, maar we zijn weer thuis
Ga naar: