Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Mei 2012, 02:32

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Met de Schotse deur in huis
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Met de Schotse deur in huis  (gelezen 814 keer)
Annemie
Gast
« Gepost op: 29 Jul 2007, 22:39 »

Hallo allemaal ik ben Annemie, nieuw lid op het forum en  nog nooit lid van een forum geweest.
Bovendien slecht in de omgang met computers en alles wat daarmee verbonden is.
Maar wel leergierig, nieuwsgierig en vooral een warm kloppend Schotland hart, mijn vragen heb ik al gesteld en heel waarschijnlijk op de verkeerde pagina n.l. vakantie 2006. Sorry!!!! Maar als jullie toch willen kijken.... heel graag.

Groetjes
Annemie
paul larsson
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 30 Jul 2007, 07:10 »

Hoi Annemie hello2
Welkom op het forum Aye het is een gezellige boel hier lees en geniet alvast over schotland  Aye ha ha ha ,ik zal is kijken op de andere pagina .
Grtn Paul
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 30 Jul 2007, 07:13 »

Welkom bij ons.
Toen ik pas op het forum was kon ik compu-technisch ook niks.  laughing8
Maar als je ook es een leuke  foto wil laten zien en wat muziek wil downloaden van een schotse band,tja....
Zo is het bij mij gegaan. tongue3
Dus misschien leer je hier inderdaad naast veel over schotland,een beetje over computeren  wave
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #3 Gepost op: 30 Jul 2007, 09:16 »

Welkom op het forum, Annemie!

Geeft niets, als je iets in de verkeerde categorie plaatst. Ik heb je vragen even in een nieuw onderwerp gezet, heb je lekker je eigen topic  Aye En als je meer vragen hebt, gewoon plaatsen hoor!
Teije
Administrator
*

« Antwoord #4 Gepost op: 03 Aug 2007, 21:01 »

Ook welkom van ons Annemie, en naturlijk willen we wel wat meer weten over dat Schotland-hart van jou!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Met de Schotse deur in huis
Ga naar: