okee, ik zal het proberen...
Pitlochery - Pine Trees Hotel Pitlochry - super gezellig, echt Engels, groot, ruim, mooie kamers, leuke gedeeltes waar je lekker boek kunt lezen.. lekker eten, wordt goed behandeld
Pitlochery - The Atholl Palace
Pitlochery - als je voor minder geld wilt logeren, is de Scotlands Hotel misschien wat. Eten zou ik daar niet doen, Victoria's aan de hoofdstraat is daar echt super goed en niet te duur. Als je daar heen gaat en van zoete toetjes houdt: zij hebben de beste chocolat fudge cake. echter super!
Af te raden voor Pitlochery: Westlands - vies en slaat nergens op. Kamers zijn klein
Beauly - The Priory Hotel - daar kun je lekker eten (wel simpel) en anders zit daar recht tegenover een Indisch restaurant die heel lekker is. (wij houden wel van Curry food)
alle andere waren af te raden...
Loch Lomond - Luss - Lodge on Loch Lomond. Dat is echt super hotel en heerlijk, echt heerlijk eten. Het uitzicht van je kamer is het loch en dat is echt super mooi. heeft ook een klein strandje ervoor waar je lekker kunt wandelen.
Ballachulish - The Ballachulish Hotel - dit hotel vind ik voornamelijk super vanwege de ligging (ook aan water), echter de kamers zijn wat ouder aan het worden. Daarnaast is het sinds de overname naar Sparrows (dat was het vorig jaar, echter is het nu van een ander bedrijf schijnt ) is het wel gedaald. Dan is Fort William misschien een betere plaast om te verblijven. Echter voor het eten is het echt super...
Tongue - in Tongue is er echt een super leuk hotel .. ik dacht dat het het Tongue hotel was. (
http://www.tonguehotel.co.uk/). dit is echt super leuk. Het is echt helemaal in de highlands en heeft echt super super eten!! de kamers waren echt ook heel leuk.
Nog 1 afrader; Polmaily house hotel (of polmaily country hotel zoals het nu schijnt te heten). Wij gingen in November, misschien was dat het, echter het was echt slecht. eten was slecht, wij waren ook in 5 dagen de enige gasten... ze hebben 14 kamers. Ligt in Dromnadrochit (bij Urquhart castle, Loch Ness). Wij zijn uiteindelijk doorgereden naar beauly.
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben....
Andere hotels waren niet zo bijzonder, wel hebben we afgelopen vakantie een huis gehuurd ipv een ronde door Schotland. Het huis was gehuurd in Aviemore (skigebied, tussen Inverness en Pitlochery). Silverglades... echt super en aan te raden. Dan ga je veel meer op in de directe omgeving, dan continue door rijden... en Aviemore is ook een leuk stadje...
Veel plezier allen in Schotland!