Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Mei 2012, 02:05

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Al een tijdje lid maar nooit aanwezig...
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Al een tijdje lid maar nooit aanwezig...  (gelezen 1173 keer)
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Gepost op: 27 Okt 2005, 19:55 »

Ik ben al een tijdje lid, maar nooit aanwezig lijkt het. Maar dat is niet zo, hoor. Als echtgenoot van Marien lees ik met haar mee en af en toe post ik ook wel onder haar naam. Maar dat is puur uit luiheid, uit- en aanloggen is dan net even te veel werk.
Behalve Schotland fan, ben ik beroepshalve dagelijks met computers bezig en heb ik als streven om na onze vakanties zo snel mogelijk het verslag en de fotos online te hebben. En dat lukt meestal erg goed omdat we een laptop meenemen, daar het verslag op tikken en meteen de webpagina en fotos klaarzetten, zodat we die thuis alleen nog maar hoeven over te zenden.
Voor de volledigheid, onze website is http://welcome.to/webhuis en de vakantiefotos vind je onder de knop "De vakanties".

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 27 Okt 2005, 20:00 »

Hoi Hans,

alsnog welkom dan (moet je ook steeds met Marien concureren om een plekje achter de computer?? Hier gaat (ging) dat wel zo.
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #2 Gepost op: 27 Okt 2005, 20:05 »

Nee hoor, eventueel kan met de laptop tegelijkertijd ook op internet. Maar meestal is het over schouder meelezen of als de ander met iets anders bezig is, of op mijn vrije (papa) dag.

Teije
Administrator
*

« Antwoord #3 Gepost op: 27 Okt 2005, 21:03 »

Hoi Hans,

ook een verlaat welkom van ons. Dat inloggen moet ook automatisch kunnen (als je cookies accepteert op de pc), maar ik snap de luiheid wel!
Leuke website, maarru, wel veel popups...
Duw Marien af en toe maar even weg en log gewoon in als jezelf, de mannen zijn de laatste tijd wat ondervertegenwoordigd (sorry Marien, Sas, Wilma, Daniella en Ina, onze meest aktieve leden!)
Marien
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 27 Okt 2005, 22:26 »

Tja, luie man hoor. Heb al wel gezegd als ie weer onder mijn naam post dat ie dan maar "Hans zegt" ervoor moet zetten! Maar hij moet gewoon onder zijn eigen naam posten, anders kom ik soms wel heel erg intelligent over!
Knipoog

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Al een tijdje lid maar nooit aanwezig...
Ga naar: