Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Mei 2012, 01:58

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland campings  |  Topic: Korte Film impressie 7 Schotse campings.
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Korte Film impressie 7 Schotse campings.  (gelezen 2108 keer)
wim
Schotland fan

« Gepost op: 20 Jun 2007, 15:38 »

Naast onze Info Film over Schotse bezienswaardigheden hebben we onze site uitgebreidt met een kort filmpje over
7 Schotse campings en 1 in Engeland. Het filmpje duurt iets meer dan 7 minuten.
http://www.reisverhaleneuropa.nl/films/schotlandcampings.shtm
Het filmpje is ook via onze campingkaart te activeren.

Groetjes, Gea en Wim
Ina
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 20 Jun 2007, 16:22 »

Heel mooi!

Yours Aye for Scotland
De-Bark
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 04 Jul 2007, 21:04 »

Klappen:klap
Beste Gea en Wim,
Onze complimenten voor jullie site. Hadden wij deze maar gezien voordat wij op vakantie gingen. Hebben nog heel veel niet gezien, dus..... Wij hadden wel diverse boekjes besteld, o.a. van de ANWB maar daar waren veel zaken in overdreven of het was net niet wat wij zochten. Ook het aantal campings schoot daarin tekort. Dus zijn wij op een gegeven moment gelukkig maar zelf op speurtocht gegaan en toen zagen wij wat wij hadden verwacht. Jullie impressie van Schotland en alle informatie voldoet dan ook veel meer aan onze verwachtingen en wij zullen er zeker gebruik van maken bij onze volgende oversteek.

Vriendelijke groet,

Hans & Emma
wim
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 04 Jul 2007, 21:31 »

Onze dank is groot !!

Gea en Wim
mary
Schotland fan

Mary Street...bestaat echt

« Antwoord #4 Gepost op: 05 Jul 2007, 07:44 »

Wim,behalve zeer informatief ook zeer mooi,bij het kijken naar het filmpje krijg ik steeds weer een krop in de keel van heimwee.
Gelukkig niet voor lang,op 10 augustus vertrekken we weer.......
Freebird
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 05 Jul 2007, 10:23 »

De site van Gea & Wim hoort volgens mij een vaste plek te krijgen op het forum zodat iedereen, en dan zeker onze nieuwere leden die hun site nog niet kennen, er hun informatie uit kunnen betrekken. Datzelfde kan gelden voor Undiscovered Schotland waar ook ontzettend veel waardevolle info te halen is.

Misschien wil de forum administratie hier eens over nadenken? tongue3
Teije
Administrator
*

« Antwoord #6 Gepost op: 05 Jul 2007, 16:52 »

Ja, we hebben hier al over nagedacht. We hebben nu veel verschillende links over Schotland op verschillende sites gezet. Daarom heb ik een nieuw domein laten registreren, www.schotlandlinks.nl waar we het ambitieuze plan mee hebben er de grootste Schotland webgids van te maken! Ik heb het momeneel razend druk (te weinig tijd over voor werken door de vakanties  icon_scratch ), maar het is mijn bedoeling dat leden van het forum ook daar een account krijgen en zelf links kunnen toevoegen. Maar ik moet het allemaal nog uitwerken.
Freebird
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 06 Jul 2007, 16:44 »

We wachten weer geduldig af, Tije als het maar voor het weekeinde is want ik had geen andere  plannen dan te surfen, dus schiet effe op, wil je Wink...
De-Bark
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 20 Jul 2007, 12:52 »

Gea en Wim,

Super. De sfeer is zo goed getroffen dat wij de caravan bijna nu al weer van stal willen halen.

Hans & Emma
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland campings  |  Topic: Korte Film impressie 7 Schotse campings.
Ga naar: