Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Mei 2012, 01:47

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: killin-uig met de bus...
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: killin-uig met de bus...  (gelezen 1184 keer)
Roos
Gast
« Gepost op: 08 Jun 2007, 11:55 »

Goeiemiddag!! Het is dan bijna zo ver, nog 3 weken en dan ga ik lekker naar Schotland.  hello2
Maar ik vroeg me af of het vanaf Killin met de bus te doen is naar Uig..
Hoe gaat het met kaartjes kopen? Moet je dat van te voren doen bij een loket? Of in de bus zelf?
Hoop van jullie te horen!
Zijn er trouwens nog meer mensen die rond die tijd alleen naar schotland gaan? Ik ga voor een maand, om vervolgens naar vrienden in dublin te gaan.
Doei doei!
Groetjes, Roos
Teije
Administrator
*

« Antwoord #1 Gepost op: 17 Jun 2007, 19:53 »

Hoi Roos,

wij zijn nog nooit met het OV gereisd in Schotland, maar in dit topic: http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,302.0.html vind je misschien wat meer info (in ieder geval de links).
Een maand! lekker...
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 17 Jun 2007, 19:58 »

Je kan de buskaartjes gewoon in de bus zelf kopen. Op sommige plekken zijn er wel loketten, maar geen idee of dat zo is in Killin..
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 19 Jun 2007, 12:50 »

ik heb inderdaad in de buurt van Callander een bus richting Uig zien gaan, viel mij toen op, maar waar precies, helaas, dat weet ik niet meer.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: killin-uig met de bus...
Ga naar: