Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Mei 2012, 01:46

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland campings  |  Topic: het gaat wel lekker met de campings (maar niet heus)!! camping gezocht
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: het gaat wel lekker met de campings (maar niet heus)!! camping gezocht  (gelezen 1373 keer)
Renate
Gast
« Gepost op: 06 Jun 2007, 16:51 »

Zoals de titel het al zegt: het gaat wel lekker met de campings in Schotland.

1 camping worden we bij voorbaat geweigerd omdat onze caravan te groot zou zijn. En bij een andere camping wordt onze reservering gecancelled omdat de camping nieuwe eigenaars heeft.

baal baal.

Wie weet er nog een camping in de buurt van Cocksburnpath/Edinburgh?

Renate
Ina
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 06 Jun 2007, 20:29 »

Waarom wil je overal reserveren? Als je zorgt dat je 's middags om een uur of 3 ter plekke bent is er eigenlijk altijd wel een plaatsje vrij, dan had je b.v. zo de camping in Balmacara kunnen oprijden.
Wij hebben in het hoogseizoen slechts 1x een volle camping meegemaakt in Pittlochry, op Blair Athol, en 1x een weigering (na hevige regenval waarbij zelfs de A9 was afgesloten doordat een auto onder een modderlawine was bedolven) en dat was omdat die camping blank stond.
Ik vind het altijd jammer dat zoveel mensen gaan reserveren, het maakt het spontaan trekken steeds moeilijker.

Hoe groot is je caravan, hele grote mogen toch niet eens op de boot?

Weet wel een mooie camping op dezelfde afstand van Edinburgh maar niet aan de kust, Thirlestane Castle in Lauder.

Yours Aye for Scotland
Renate
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 06 Jun 2007, 22:15 »

Hoi Ina,

Ik vind het prettig om te reserveren zodat ik van te voren weet waar ik aan toe ben. Dat ik weet hoe duur een camping is, of er een speeltuin is e.d. Er zijn bijvoorbeeld best veel campings waar je lid van moet zijn, of je moet extreem veel betalen. Dat soort dingen wil ik graag voorkomen. Daarnaast is het reizen voor ons geen vakantie. Onze vakantie begint op het moment dat we zijn aangekomen en alles geinstalleerd is. Het rondreizen en kijken doen wij liever zonder een caravan van 6 meter lang. Keren op een eenbaansweg valt niet mee als je verkeerd bent gereden....

Adres bij de hand, navigatiesysteem aan en karren maar....

Ik denk dat ik al een vervangende camping heb gevonden: Belhaven Bay in Dunbar.
Kent iemand die???

groetjes,

Renate
Ina
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 07 Jun 2007, 13:42 »

Daarnaast is het reizen voor ons geen vakantie. Onze vakantie begint op het moment dat we zijn aangekomen en alles geinstalleerd is. Het rondreizen en kijken doen wij liever zonder een caravan van 6 meter lang. Keren op een eenbaansweg valt niet mee als je verkeerd bent gereden....

Adres bij de hand, navigatiesysteem aan en karren maar....

Ik denk dat ik al een vervangende camping heb gevonden: Belhaven Bay in Dunbar.
Kent iemand die???

groetjes,

Renate

Jeetje nee..daar kan ik me wat bij voorstellen, die van ons was 2.80 m en dat vond ik al een heel ding op de wegen daar. Ja dat maakt spontaan trekken wat moeilijker! icon_scratch
Ken die camping niet, succes.

Yours Aye for Scotland
Jan Wandelaar
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 11 Jun 2007, 23:24 »

In Peebles zit een leuke rustige camping en in Musselburgh ook.
Op allebei de plaatsen leuk gecampeerd.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland campings  |  Topic: het gaat wel lekker met de campings (maar niet heus)!! camping gezocht
Ga naar: