hoi Ron,bedankt voor de info.
We zijn d'r ondertussen uit en hebben zo'n beetje een planning gemaakt.Mijn echtgenoot heeft in maart de WHW gedaan en ook ikzelf en de 2 zonen willen de tocht eens maken,alleen ik heb nogal wat rugproblemen en weet dus niet of ik het kan.Maar we hebben een alternatief gevonden.We logeren in de buurt van Fort William,in dezelfde stacaravan als vorig jaar.De eerste week nemen we de trein tot Bridge of Orchy en stappen van daar terug naar Fort William in 3 dagen met de tentjes.Zo heb ik toch een deel van de tocht gedaan,als test(misschien komt hij laten dan nog aan bod).Dan gaan we een paar dagen rustig toeristen;museumpje,rendierenpark......
De tweede week gaan we een bothie-wandelin van 3 dagen doen;hetzelfde verhaal,met de trein naar het westen dan,en te voet terug over 3 dagen.Daarna weer even rustig aan met de auto wat tochten maken....
Ik zie er helemaal naar uit,zo hebben we wat avontuur,een sportieve uitdaging en de rust van de Highlands in één vakantie gekregen en is iedereen tevreden........