Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Mei 2012, 01:06

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland hotels  |  Topic: Internet en stroomvoorziening
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Internet en stroomvoorziening  (gelezen 2022 keer)
oldeboer
Gast
« Gepost op: 13 Apr 2007, 20:31 »

Hallo,

Wij Anton en Ine gaan dit jaar voor het eerst op vakantie naar schotland met eigen auto per boot van IJmuiden naar New Castel en gaan twee en een halve week rondtrekken en overnachten in hotels. Wij vragen ons af of in elk hotel een internet aansluiting is om met een laptop dagelijks een mailtje naar huis te sturen. Voor de stroomvoorziening heb je een verloopstekker nodig waar kun je die kopen of bestellen.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groeten Anton en Ine

egberto
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 13 Apr 2007, 21:43 »

Omdat ik soms wat meer apparaten aan de stroom moet hebben heb ik een gewone Nederlands stekkerdoos met een stuk snoer en daaraan de Britse stekker.
Ben je wat handig, dan neem even de Nederlandse stekkerdoos met snoer mee en koop je in GB een stekker en knoopt dat aan elkaar. En omdat het geheel wat groter is zie je het ook beter bij vertrek

Egberto

Motorrijden doe je alleen en alleen met mooi weer
Teije
Administrator
*

« Antwoord #2 Gepost op: 13 Apr 2007, 22:14 »

Hotelketens hebben vaak wel internetverbindingen, de particuliere hotels meestal niet.
Verloopstekkers kun je kopen in de ANWB-shops.
Voor alle soorten verloopstekkers in de hele wereld zie http://kropla.com/electric.htm
oldeboer
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 15 Apr 2007, 19:36 »

Omdat ik soms wat meer apparaten aan de stroom moet hebben heb ik een gewone Nederlands stekkerdoos met een stuk snoer en daaraan de Britse stekker.
Ben je wat handig, dan neem even de Nederlandse stekkerdoos met snoer mee en koop je in GB een stekker en knoopt dat aan elkaar. En omdat het geheel wat groter is zie je het ook beter bij vertrek

Egberto

Hallo Egberto,
Een goed idee om het stroomprobleem zo op te lossen bedankt voor de tip.

Anton en Ine
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland hotels  |  Topic: Internet en stroomvoorziening
Ga naar: