Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Mei 2012, 00:58

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: ringtones Schotse band downloaden?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: ringtones Schotse band downloaden?  (gelezen 1159 keer)
skye
Schotland fan

« Gepost op: 06 Apr 2007, 19:22 »

Ik heb vandaag een nieuw mobieltje gekocht. De oude was kapot, beeldscherm deed het niet meer. Ik had op mijn vorige wel een leuk melodietje, amazing grace. op deze nieuwe zit niet echt veel bijzonders aan geluid. Nu kan je wel ringtones downloaden (oei oei, hoe moet dat, ben maar een leek). Maar het lijkt mij wel leuk om er dan iets van een Schotse band, voorkeur Runrig, of Schotse muziek op te hebben. Weet iemand of dat ook te downloaden is voor op je mobiele telefoon?

skye

Marien
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 06 Apr 2007, 19:58 »

Sommige moderne telefoons kunnen gewoon mp3-bestanden als ringtone gebruiken. Je zou dus van je favoriete nummer een stukje mp3 kunnen (laten) maken en die op je telefoon zetten.  Op de site van Runrig staan ook een paar mp3's beschikbaar.
Heb je een oudere telefoon dan kun je soms zelfs je eigen ringtone componeren (bv op mijn Nokia 3410).  Je zult dan wel een beetje muzikaal moeten zijn.

Succes,
Hans.

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Robby
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 18 Jun 2007, 16:16 »

Het deuntje van "Brave Scotland"  Scotland face bagpiper mag natuurlijk ook niet missen op je mobiel.
je kan ook (mag officieel niet) via soulseek of een soortgelijk programma het liedje naar keuze downloaden en dan op je gsm zetten.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: ringtones Schotse band downloaden?
Ga naar: